"Mooi en meedogenloos" opnemen lukt niet meer

  • 8 April 2015
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 223 reacties
Ik heb alle afleveringen geprogrammeerd. Toch worden ze niet opgenomen. Wel het programma ervoor wordt opgenomen. Er brandt geen opname lichtje tijdens de foute opname. Toch staat vermeld dat 'mooi en meedogenloos' is opgenomen. Zelfs de opname van het voorgaande programma is niet te bekijken. Het beeld 'springt' direkt 'weg'.


Nog iets anders: bij het wisselen van programma's stond de naam van het programma en de duur vermeld op een zwarte band. Ook dat is verdwenen.


Ik heb reeds meermaals volgens de procedure alles heropgestart maar de problemen blijven.


En tot slot nog: alle handelingen via de afstandsbediening gaan tergend traag. Soms moet ik meer dan 3 maal opstarten.


Het is de laatste tijd echt miserie.

1 reactie

het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure

en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt

zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen

en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,


in dit geval best een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

of of je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons


===============================


Je kan best ook zelf eens nagaan of er geen storing gemeld wordt op je lijn,

zoals beschreven ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn" rel="nofollow" target="_blank en daar klikken op de link ' My Self Repair '

Daar zie je de 'Huidige status van ons netwerk'

en dan klik je op 'Start de analyse'

voor verder onderzoek en eventuele melding van de problemen.

Reageer