Beantwoord

Klacht

  • 18 April 2019
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

Ik heb vandaag thuis voor technische instalatie en afspraak om 08.00 tot 12.30 maar niemand niet gekomt.Dan om 13.40 heb een man gebeld en zegt dat hij stat op de deur.En dan zieker ik ven weg gaan.Via mail dit sms komt:
' De technicus is op 18 april 2019 langs gekomen op uw installatieadres, maar er was niemand thuis.'
Ik wil klagen over de persoon die me internet en kabeltelevisie op internet moest zetten. Hij kwam een ​​uur later en nu kan ik binnen 5 dagen een nieuwe afspraak nemen en voor deze dagen zal ik moeten betalen, hoewel ik vandaag niet met internet verbonden ben geweest. Dit is in strijd met de rechten van de consument.
Met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 April 2019, 11:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hallo Eka.Kat
Zou je mij via een privé bericht je klantnummer kunnen doorsturen?
Dan kan ik eens kijken wat er gebeurd.
Groetjes Samantha