Vraag

Kinderslot


Oeps het kinderslot is er weer. Wat nu?
Niet te geloven. Kun je dit echt niet uitschakelen? Wij hebben geen kinderen of kleinkinderen of achterkleinkinderen.

This topic has been closed for comments

11 reacties

Je kan het kinderslot uitschakelen met behulp van volgende stappen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_parent/particulieren/support/televisie/proximus-tv-gebruiken/instellingen-aanpassen/uw-kinderen-beschermen-als-ze-tv-kijken.html
Tot vervelens toe: Ik kijk via chromecast en heb dus geen digicorder.
Via de app lukt dit niet.
Reputatie 7
Badge +4
Ik kan ze jammer genoeg ook niet van hieruit uitschakelen voor u. Het is enkel mogelijk via de decoder. Ik zal voor de zekerheid een mail sturen naar een collega om te zien of hij dat eventueel kan aanpassen.
Wanneer komt er een snelkoppeling favorieten? Nu moet ik alsmaar scrollen om de gepaste zender te vinden.
Reputatie 7
Badge +4
Wanneer komt er een snelkoppeling favorieten? Nu moet ik alsmaar scrollen om de gepaste zender te vinden.
Er is nog geen datum bekend wanneer dit juist zal komen, het zal in de komende weken beschikbaar worden.
De kinderslot kan niet van hieruit worden uitgeschakeld, het zal wel mogelijk worden in de toekomst om dit via de app in te stellen.
Ik heb uw reply ivm het kinderslot en de faborieten gelezen, ik wacht dus op de update.
Ondertussen heb ik nog altijd het probleem dat de ontvangst een aantal keer per kijkavond uitvalt. Het scherm is dan zwart, helemaal dood. Ik moet dus telkens ontkoppelen en terug koppelen. Aan de wifi kan het niet liggen want op een andere router en dus wifiinstellingen heb ik hetzelfde probleem. Ik gebruik dus c cast met de app.
Wat kan dat toch zijn? Wanneer ik een opgenomen programma bekijk valt het signaal nooit weg. Met vrtnu app gebeurt dit niet, volgens mij ligt het dus aan de proximus app.
Reputatie 7
Badge +4
Rene, ondervind je dit probleem ook als je gewoon op de app kijkt (zonder de chromecast)?
Op de tablet s3 of sf s9 nee, zo gaat het.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Rene, welke Android versie gebruik je op de s3 en de s9 ?
Androidversie: s3 8.0.0 s9 9
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst. Van zodra ik feedback heb laat ik je iets weten. Groetjes Thierry