geluid valt weg

  • 6 February 2015
  • 5 reacties
  • 584 Bekeken

reeds geruime tijd valt het geluid van mijn tv weg. Soms komt het na enkele seconden terug, soms na heel lang wachten en meestal helpt alleen het aan en uitzetten van de tv. Kan het aan de decoder liggen ?

5 reacties

best eens proberen of het helpt door je decoder eens kort zonder spanning te zetten door zijn netstekker uit te trekken en dan terug te laten opstarten.
Ik heb al vanalles geprobeerd, alle kabels herstoken, decoder herstarten, nieuwe ontvanger gekocht, met en zonder boxen, niks helpt. Eigenlijk besef ik nu pas dat het ongeveer begonnen is sinds ik een nieuwe decoder heb aangesloten en had graag gehoord of nog anderen hier problemen mee hebben.
Ook met opnames heb ik problemen, deze die 30 dagen op de server van BGC worden bewaard staan er wel op maar ik kan ze niet bekijken. 'uw programma zal dadelijk beginnen' maar na enkele seconden keert hij terug naar het menu. Het is een V3, ligt dit aan BGC, de decoder of aan mij ?
Reputatie 2
Badge
@Keytje het forum staat vol van gelijkaardige problemen. Decoder reboot helpt meestal, soms een nieuwe/andere decoder. Heb de indruk dat het steeds erger begint te worden.


Die V3 decoder is een ramp (en dan ben ik nog vriendelijk), BGC weet dat ook maar heeft geen zin om iedereen gratis een andere decoder te geven.


@keytje,


Bij de helpdesk er nog eens goed op aandringen dat je problemen hebt met opnames met je V3, en aangezien Proximus zelf het volgende zegt:



http://forum.proximus.be/comment/163663" style="color: black;" target="_blank npvr opnames kunnen soms problemen ondervinden met opstarten

wegens het feit dat decoder niet direct verbinding met die server vindt.

Dit is een bug waarvan we op de hoogte zijn en waar onze engineering mee bezig is

V5 en V5 mini zouden geen problemen mogen ondervinden ( stun feature active)

V3b en V4 decoders ondervinden veel hinder: bug fix nu in waves bezig

V3 decoder: wordt niet meer geüpdatet (30/01/2015)

Reageer