Sinds de installatie van de nieuwe decoder loopt het geluid en beeld niet meer synchroon na een tijdje. Als we de tv aansteken is het wel nog goed, maar hoe langer die aanstaat, hoe groter het verschil tussen geluid en beeld. Het geluid komt voor het beeld, hoe kan ik dit oplossen?
je hebt dit bij alle zenders waarschijnlijk, dan zou het een fout in de decoder kunnen zijn.
Ik zou eerst eens proberen door de modem te resetten en dan pas de decoder te rebooten
moest dit niets oplossen, dan een factory reset van de decoder
► Reset van BBOX:
netstekker uittrekken en na ongeveer 15 seconden spanning terug opzetten wachten tot DSL led continu brandt
► reboot decoder : surf naar reset-dec
► factory rest decoder : surf naar FactoryResetDec
Algemene info bij decoder problemen:
het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure
en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt
zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen
en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen, daar zal men eventueel kunnen vaststellen indien ruilen nodig is.
Je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
of ook je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons
Ik zou eerst eens proberen door de modem te resetten en dan pas de decoder te rebooten
moest dit niets oplossen, dan een factory reset van de decoder
► Reset van BBOX:
netstekker uittrekken en na ongeveer 15 seconden spanning terug opzetten wachten tot DSL led continu brandt
► reboot decoder : surf naar reset-dec
► factory rest decoder : surf naar FactoryResetDec
Algemene info bij decoder problemen:
het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure
en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt
zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen
en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen, daar zal men eventueel kunnen vaststellen indien ruilen nodig is.
Je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
of ook je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons
En als dat ook niet helpt dan moet je die decoder maar omruilen voor een andere, ander en beter zou ik zeggen.
Normaal zou die fout er toch op die wijze uit loeten gaan.Welke decoder is het?Want normaal bij de allerlaatste heb je het toch niet denk ik.Al zie ik nu minder op proximus.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.