"Geen signaal" bij inschakelen TV

  • 9 April 2014
  • 0 reacties
  • 1108 Bekeken


Beste Belgacom helpers




Reeds geruime tijd hebben wij problemen met belgacom TV. Als we onze TV opzetten krijgen we steevast 'Geen signaal'. Het volstaat dan om even op 'help' te drukken en dan 'Back', en soms even te zappen naar een andere zender... en alles WAS opgelost



Gisteren hadden we telkens 'geen signaal' bij het zappen naar een ander TV kanaal. Erg vervelend. We belden deze ochtend met een zekere Frie van Belgacom en zij heeft ons proberen te helpen... maar toen vroeg ze om de bbox 2 even uit te trekken en terug in te steken... ze zou terugbellen mocht ze wegvallen.

Tot nu toe heeft ze niet teruggebeld. Wellicht is ze nog enkele testen aan het uitvoeren.



We hebben een zwart beeld met blauwe letters 'geen signaal' en ook geen klank. Een test van de lijn geeft geen problemen weer, het internet werkt goed... het is enkel de TV die het niet doet. Daarnet was het enkel één die 'geen signaal' gaf, maar gisteren was het op ieder kanaal...



Dank voor uw hulp!



Vriendelijke groeten



Fabienne

0 reacties

Geen reactie

Reageer