Beantwoord

Geen geluid op NatGeo

  • 21 January 2018
  • 13 reacties
  • 401 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Sinds gisteravond heb ik geen geluid op National Geographic, ligt dat probleem bij NatGeo, bij Proximus of ben ik de enige?
icon

Beste antwoord door Stefanie71 21 January 2018, 20:11

Bekijk origineel

13 reacties

anders moet je eens proberen van de decoder effen stroomloos te zetten om te zien of het dan lukt.
Hier hetzelfde probleem, sinds gisteren geen geluid meer op nat. Geographics. Decoder al een gereset, geluid instellingen aangepast enz... zonder resultaat!!! Ik vermoed dat dit een algemeen probleem is.
via de proximus tv applicatie is er wel geluid bij mij.
anders moet je eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 aangezien hier op zondag op het forum normaal niet gereageerd wordt door prox team.
Net gebeld naar de helpdesk, er zou een technisch probleem zijn bij nat. Geographic.
Dan gaan we naar het geluid van de proximus tv app moeten luisteren 😉
Reputatie 6
Badge +2
Misschien via de mogelijkheid met ondertitels te kijken ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
nee dat is niet het probleem het gaat om het geluid de ondertiteling staat er wel
Reputatie 3
Badge +1
Druk op OK en klik dan op "Ondertitels" of "Gesproken taal en ondertitels". Probeer een ander audiospoor en bevestig. Misschien werkt dat.
Reputatie 6
Badge +2
nee dat is niet het probleem het gaat om het geluid de ondertiteling staat er wel

Ja ok, maar zonder geluid en met ondertiteling ben je toch tijdelijk geholpen.

Kan trouwens nog gelegen zijn aan de Dolby instellingen ?
Of HDMI kabel en geluidsinstellingen ?
nee want ik heb geprobeerd en er kwam geen klank uit.
Reputatie 6
Badge +2
nee want ik heb geprobeerd en er kwam geen klank uit.

Heb eens gesurft op probleem: heb je al gereboot ? T'is maar een probeersel...

is blijkbaar veel voorkomend op NatGeo, lost wellicht zichzelf op.
deze midddag heb ik dit inderdaad geprobeerd maar nu kijk ik toch tussendoor via pc naar tv met klank ,
Reputatie 3
Badge +1
Nu is het weer in orde, probleem lag blijkbaar bij NatGeo

Reageer