Beantwoord

Geen activatie Multi boeket

  • 28 January 2016
  • 5 reacties
  • 260 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Ik heb gisteren via My Proximus Multi boeket geactiveerd en tevens Music & Culture gedeactiveerd.
In My Proximus staat nu Multi boeket actief en ik heb ook een e-mail gekregen dat Multi boeket actief is en Music & Culture geannuleerd.
Maar nu stel ik vast dat er niks veranderd is, ik heb nog altijd Music & Culture en nog altijd geen Multi boeket aangezien ik niet naar BBC 3, BBC Entertainment, MY Zen kan zappen.
icon

Beste antwoord door Techno Turlinckx 28 January 2016, 11:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Alexander

je kan best je decoder eens rebooten. Dit doe je door de stroomstekker uit te trekken. 20 seconden wachten en dan terug in te steken.

Normaal gaan je boeketten dan beschikbaar zijn.

Met vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +6
Dat kan wel 24 u duren, maar als het niet lukt dan en ook niet via de bovenstaande procedure, gewoon even contact opnemen met de technische afdeling van de klantendienst..
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb mijn decoder nu opgestart en inderdaad nu is er een verandering opgetreden dus Techno Turlinckx bedankt, toch vind ik dat eigenaardig dat het de eerste keer is dat ik die methode moet toepassen, tot nu toe heb ik nooit mijn decoder moeten herstarten als ik een boeket activeerde of annuleerde en trad de verandering na een halfuur op.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb mijn decoder nu opgestart en inderdaad nu is er een verandering opgetreden dus Techno Turlinckx bedankt, toch vind ik dat eigenaardig dat het de eerste keer is dat ik die methode moet toepassen, tot nu toe heb ik nooit mijn decoder moeten herstarten als ik een boeket activeerde of annuleerde en trad de verandering na een halfuur op.

Elektronica kan wel eens vreemd doen 😃
Rebooten lost voor vele problemen iets op, uitgenomen bugs oplossen :-)))

Reageer