Vraag

Film verder kijken?

  • 25 January 2019
  • 4 reacties
  • 915 Bekeken

Hallo!

Gisteren begon ik een film (bonusfilm) en deze zou ik nu graag verderkijken, maar wel via app/online... helaas vind ik de film nergens terug? Is er geen vakje voor de reeds gehuurde films?
Ook merkte ik nu dat ik niet alles van mijn opnames kan bekijken, waaraan kan dit liggen?

Kan iemand me helpen?

4 reacties

Hetgeen normaal altijd voorgesteld wordt is om eens de decoder stroomloos te zetten dan de bbox 10 sec stroomloos zetten en dan wachten tot zijn DSL controlelampje continu blijft branden en dan ppas de decoder terug onder stroom zetten, mss komt het dan in orde voor je opnames.

Vind je die bonus film niet terug via de on demand knop of PVR knop?
Hei, denk dat ik het niet volledig uitgelegd heb.., we proberen het op een smart tv te bekijken met mijn login, maar het Prox scherm heeft geen knop of menu voor gehuurde films... of toch niet dat ik vind?
De decoder afzetten is dus geen mogelijkheid vrees ik...
Hey,
Niet via de decoder dus?
Een Proximus medewerker heeft hier nog niet zo lang geleden bevestigd dat je een gehuurde film (voorlopig?) alleen kunt bekijken via de decoder.
Ook zijn niet alle opnames beschikbaar via de app of online, alleen die van de volgende zenders:


Iets meer info:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rec_watch/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/opnemen/hoe-uw-tv-opnames-bekijken.html
Helpt dit je verder?
Groetjes!
Hei, denk dat ik het niet volledig uitgelegd heb.., we proberen het op een smart tv te bekijken met mijn login, maar het Prox scherm heeft geen knop of menu voor gehuurde films... of toch niet dat ik vind?
De decoder afzetten is dus geen mogelijkheid vrees ik...

Inderdaad ik dacht dat je via uw decoder bedoelde.
Voor gehuurde films zal Proximus waarschijnlijk ook nog geen toelating hebben om die via de TV applicatie toe te laten, net zoals ze ook toestemming moet hebben van de zender om opnames toe te laten en ook niet alle zenders kunnen via de applicatie bekeken worden en die ook aangeduid staan in de zenderlijst afhankelijk van de regio Brussel, Vlaanderen en Wallonië.

Reageer