Beantwoord

Enkele opnames zijn verdwenen sinds storing!

  • 11 January 2018
  • 36 reacties
  • 518 Bekeken

ik ben sinds de storing de laatste afleveringen van Twin Peaks kwijt.Dit betreft aflevering 15,16,17en18!Ik had deze opgenomen.Is het mogelijk om deze teug te zetten ?Dank bij voorbaat.Groetjes Wanne
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 11 January 2018, 20:07

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Weet je nog wanneer die afleveringen werden uitgezonden?
Aflevering 15 op 13 december,afl 16 op 14 december,afl 17 op 18 december en afl 18 op 19 december.

Groetjes Wanne
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb dit voor je doorgegeven. Binnen de 24u staan deze terug actief. Groeten, Charlotte
Ik heb hetzelfde voor maar bij mij ontbreekt plots aflevering 14 (12 december).
Reputatie 6
Badge +2
Bij mij zijn ook opnames weg alle opnames van Thuis en Dr Phill, According to Jim, Monk... en er stonden er nog op van Murder she wrote. De Buurtpolitie * spoed 24/7
Er zijn er dan weer verschenen die ik al gewist had en die ik in serieopname niet kan wissen.
Ik ben op myproximus mijn tariefplan kwijt Unlimited Calls National International en de bonus -50%
Al problemen sinds 8 december dus.
Ben het beu.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Henri, had je al eens de decoder herstart sinds gisteren? Heb je dan nog problemen met de opnames? MVG, Wim
Reputatie 6
Badge +2
Hoi Wim;

Ik heb alles al gereset en modem en decoder. De verdwenen opnames zijn het gevolg van de grote 'panne'.
Ik kan wel opnemen , serieopnames die eerder gewist zijn komen terug te voorschijn en kunnen niet in serieopname gewist worden, wel aflevering per aflevering ofwel geheel niet en dan zijn ze 's anderendaags weer weg en een uur nadien weer terug... Soms lopen opnames vast en pauzeren kan niet meer tijdens het kijken, de film loopt tijdens het pauzeren toch verder. Als je uit pauze gaat en verder wil kijken dus lukt dat niet.

> Bij mij zijn opnames weg : alle opnames van Thuis en Dr Phill, According to Jim, Monk... en er stonden er nog op van Murder she wrote. De Buurtpolitie en Spoed 24/7 en Rijdende Rechter en Hotter than My Daughter, Fc de kampioenen, De Kotmadam.... ik heb al reset geprobeerd maar dat helpt niet.
Er zijn er dan weer verschenen die ik al gewist had en die ik in serieopname niet kan wissen.
Fresch Prince Bel Air, The Nanny...
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ivo, kan je eens controleren of je nu wel de aflevering van 12 dec hebt? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Henri, kan je eens controleren of de opnames van thuis, dr phil, according to jim & monk nu bekijkbaar zijn? MVG, Wim
Aflevering 14 staat er inderdaad terug tussen. Bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 6
Badge +2
Henri, kan je eens controleren of de opnames van thuis, dr phil, according to jim & monk nu bekijkbaar zijn? MVG, Wim

Bedankt hoor, ben er zeer blij mee. Staan er allemaal terug op. Top !!!!😍
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan!
Bij mij is de aflevering van 8 jan van home and away niet opgenomen door de storing. Dit is een serie die ik al 25 jaar volg. Is er een mogelijkheid om deze te recupereren?
Reputatie 6
Badge +2
Henri, kan je eens controleren of de opnames van thuis, dr phil, according to jim & monk nu bekijkbaar zijn? MVG, Wim

Helaas....

Ja, al de opnames stonden mooi terug op de decoder, tot deze middag althans, alles was weg.
Jammer.

Dat waren: > Bij mij zijn opnames weg : alle opnames van Thuis en Dr Phill, According to Jim, Monk... en er stonden er nog op van Murder she wrote. De Buurtpolitie en Spoed 24/7 en Rijdende Rechter en Hotter than My Daughter, Fc de kampioenen, De Kotmadam.... ik heb al reset geprobeerd maar dat helpt niet.
Er zijn er dan weer verschenen die ik al gewist had en die ik in serieopname niet kan wissen.
Fresch Prince Bel Air, The Nanny...
Reputatie 7
Badge +4
Henri, ik heb het doorgestuurd naar ons TV team om je decoder even na te kijken. Eenmaal we een update gekregen hebben, dan sturen we jou een update.
Reputatie 6
Badge +2
Er was hier in de regio blijkbaar een algemene storing op Proximus TV wellicht dat het probleem, maar de opnames die waren teruggezet zijn weer weg, de nieuwe opnames van vandaag zijn er nog, hopelijk volledig opgenomen met de panne... ok. Bedankt.
Bij ons zijn afleveringen 14, 15, 16, 17 en 18 van Twin Peaks verdwenen. Kunnen jullie deze zo spoedig mogelijk terugzetten aub?!
Dank u.
Reputatie 6
Badge +2
Er was hier in de regio blijkbaar een algemene storing op Proximus TV wellicht dat het probleem, maar de opnames die waren teruggezet zijn weer weg, de nieuwe opnames van vandaag zijn er nog, hopelijk volledig opgenomen met de panne... ok. Bedankt.

Probleem bij mij opgelost waarvoor dank.
Reputatie 7
Badge +4
pissedoff , kan je de datums bezorgen wanneer deze aflevering zijn afgespeeld ?
Reputatie 7
Badge +1
Ben ook opnames kwijt. Gaat om films van Lord of the Rings, deel 1, 2 en 3. Kan dit even nagekeken worden.
Twin Peaks die ontbreken:
Aflevering 14 - 12/12/2017
Aflevering 15 - 13/12/2017
Aflevering 16 - 14/12/2017
Aflevering 17 - 18/12/2017
Aflevering 18 - 19/12/2017
Best Charlotte en Wim VL,
jullie lijken snel te reageren...
Ben eveneens twin peaks aflevering 14 van 12 december kwijt. Heb al 72 uur geleden een privébericht gestuurd zoals jullie bij een ander forumonderwerp suggereerden. Echter nog steeds geen reactie. Telefonisch krijgen we ook geen contact (wordt afgesloten) en chat beloofde gisteren reactie binnen 24 uur, maar niks dus...
Misschien kunnen jullie iets 'forceren'.
Alvast bedankt,
Wim
Reputatie 7
Badge +4
Antoon, van welke datums zijn deze afleveringen? Grtn, Charlotte
Reputatie 7
Badge +4
pissedoff, ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst zodanig ze deze kunnen terug plaatsen, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 7
Badge +1
Antoon, van welke datums zijn deze afleveringen? Grtn, Charlotte
Hallo Charlotte,

Bedankt voor het antwoord. Was vorig jaar. Datums heb ik niet. Weet wel dat deze trilogie door VT4 Is uitgezonden.

Groetjes, Antoon

Reageer