Eigen zenderlijst - Favorieten lijst samenstellen

  • 19 September 2014
  • 7 reacties
  • 298 Bekeken

Reputatie 1
Hello,




Heb mijn nieuwe V5 decoder gaan halen, wat probleempjes gehad met de leds, maar dat is opgelost.


Een tijdje geleden hebben ze eens een firmware update gedaan, sindsdien zie ik geen mogelijk meer om


een Favorieten zenderlijst samen te stellen. Enkel een zendervolgorde.


Is het mogelijk, zoja, op welke manier ik mijn eigen zenderlijst kan samentellen, zodat al de overbodige zenders verwijderd worden!



7 reacties

Neen,die kan je spijtig genoeg niet meer samenstellen.Die leds daar is een fout in de software en dit zal je nog regelmatig ondervinden dat er een deel van een lampje niet brand.Je kan dit altijd terug laten branden door even de stekker uit te trekken en even later er weer in te steken.
Gilbert welke software versie staat er op je V5 decoder ,surf naar ►decoder software versie
Reputatie 1
SW: gen3000_4.4.0.52
Ok bedankt , blijkbaar nog altijd dezelfde versie van in mei dit jaar.


Laat eens weten als je wilt indien je terug problemen krijgt met display
Reputatie 2
Badge
Ik heb ondervonden dat als je de zendervolgorde anders doet dan de 'Belgacom volgorde' je problemen krijgt met Samsung SmartTV. Belgacom geeft namelijk de nieuwe nummers niet mee naar je smartTV. Voorbeeld als je 'eenHD' nummer 1 geeft op je decoder, dan zal je smartTV toch denken dat dit nummer 30 is. Dus al je smart apps (die kanaalnummers gebruiken) op je Samsung tv zitten dan fout. Volgens Samsung is dit een fout van Belgacom.
Welke smart applicaties gebruiken die dan, want je video signaal komt toch via HDMI binnen op je smart tv van je decoder of wat bedoel je juist ?


'k zal op den duur nog een smart TV moeten aanschaffen om te kunnen volgen ;-)
Reputatie 2
Badge
Samsung TV leert zelf waar je veel naar kijkt en hij maakt een soort 'favorieten scherm' aan. Als je dan op de 'smarthub' knop drukt zie je in 1 scherm al je favoriet TV zenders (soort Picture in Picture) met een aanduiding van wat er op dat moment te zien is en kan je dus heel eenvoudig het kanaal kiezen uit je favorieten.


En er zijn nog meer apps (maar gebruik ik niet): de Samsung kan ook de kanalen op 'genre' sorteren, vb toon alle zenders die nu kinder films uitzenden enz. Je kan ook opnemen op een externe harde schijf.


Reageer