Decoder V6 4K


Hallo ik heb van de nieuwe decoder V6 geen melding gehad, zie het nu pas in dit forum dat het over een 4k gaat
Ik heb in sint truiden fiber at home down 350 Mbps en up 50 Mbps
Tv oled lg 4k 55" ,en netflix abonnement 4k ook, plus 4k Samsung speler en onkyo surround 4k.
Als ik dit geweten had, had ik mij ook gemeld
Grtjs

22 reacties

Het formulier op http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_v6_tester_forum is niet meer beschikbaar.
Is er geen mogelijkheid meer om mij aan te sluiten
Ik heb hier thuis al de mogelijkheden om 4k te testen
Grtjs en bedankt
Ik denk dat de ze vlug hun aantal bereikt hebben die ook de mogelijkheden hadden om 4k te testen, want mijn vader had zich ingeschreven en blijkbaar waren al kandidaten genoeg, die al een mail ontvangen hebben ondertussen.
OK dank u
Reputatie 5
Badge +1
Martin, is dat zo , dat iedereen die mag deelnemen aan de V6 test reeds een mail gekregen heeft ?

Kan ook een Proximus medewerker info geven of dit juiste info is, of dat Proximus de testgroep nog aan het samenstellen is ?

Ro
Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
de inschrijvingen zijn inderdaad afgelopen. Alle betrokkenen werden per mail verwittigd.
Groetjes,
Wim
Beste,

Ik ben niet verwittigd dus dan ben ik er zeker niet bij?

Vriendelijke groeten

Dimitri
Ik ben ook uit de boot gevallen 😉
Maar een vorm van troost is, dat we zeker niet alleen zullen zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Heb 22 juni een e-mail ontvangen dat ik ingeschreven was als kandidaat tester en binnenkort een mail kan ontvangen als ik tester zou zijn. Nog niets gehoord. Houdt dit in dat ik niet bij de Testers zit ?
Waarschijnlijk wel want er zijn er al die een tweede mail ontvangen hebben een week geleden, waar ze terug moet opgeven of ze willen mee doen enz...
Reputatie 7
Badge +1
Jammer, jammer 😭
Antoon,
Niet getreurd zou ik zeggen, je moet het zo bezien, we zijn altijd al testers van Proximus decoders geweest zolang we er al één gehad hebben, om zo problemen (bugs) te melden op de helpdesk, Facebook, twitter en forum, en dat zal niet anders zijn met de v6 decoder zelf al hebben er testers aan meegewerkt.
Dus we zullen na deze testperiode nog genoeg kunnen testen, problemen, bugs en mogelijke zaken die voor verbetering vatbaar zijn melden, eens we in de toekomst in het bezit zullen zijn van deze v6 😃
Reputatie 7
Badge +1
Martin,
Daar heb je gelijk in. Wachten maar af wanneer deze decoder beschikbaar komt 😀
Reputatie 1
Kunnen ze de mensen niet verwittigen dat ze helaas er niet bij zijn??
Tja ze hebben het ook zo druk.
Dat komt waarschijnlijk wel nog, is nog wat vroeg denk ik.
Reputatie 1
Thx Martin
Reputatie 7
Badge +4
Dag Antoon,

Ik heb het eens nagevraagd voor jou en de mails of je bij de testers bent of niet zijn nog niet verstuurd. Dit zal eerstdaags gebeuren.

Groetjes,

Kim
Antoon, als dat geen goed nieuws is ☺️
Reputatie 1
Super,hopelijk ben ik er bij.?
Reputatie 5
Badge +3
Vandaag mail ontvangen, niet geselecteerd! Loting?

mvg.
vandaag zijn er blijkbaar veel die mail ontvangen hebben, zowel deze die erbij waren , als de andere die er niet bij waren, wegens te groot aantal aanvragen!
Hier helaas nooit een bevestiging gekregen. Zelf niet dat ik er niet bij was.

Reageer