Beantwoord

Decoder V6

  • 12 November 2018
  • 38 reacties
  • 1330 Bekeken

Heb nu al een paar dagen problemen, met mijn v6 decoder tijdens de dag geen enkel probleem maar 's avonds soms dat het geluid weg valt, decoder opnieuw starten helpt maar vind ik geen oplossing zijn er problemen momenteel ?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 5 December 2018, 15:36

Bekijk origineel

38 reacties

Stuur hem maar naar de krantenwinkel in Casablanca! Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Ramon, dit is doorgegeven. Als alles goed verloopt komt dit toestel morgen toe in krantenwinkel Casablanca. Je zal hierover verwittigd worden via het gsm nummer die gelinkt is aan jullie klantennummer. Grtjs
Ik heb hetzelfde probleem met een Sony TV KDL-32BX300, ongeveer 7 jaar oud. De 2 andere TV's (Philips en Samsung) en decoder werken perfect. Decoders verwisseld van plaats, probleem blijft bij de Sony TV. Ervoor stond er een Telenet digicorder, altijd perfect gewerkt. Ook de netwerkverbinding heeft een goede snelheid 60/14 (DL/UL). En als ik de HDMI verwissel van poort krijg ik beeld. Ik moet geen harde reset doen. Ook alle mogelijke instellingen proberen aan/uit te zetten. Heeft allemaal geen effect. Wat nog opvallend is dat het HD lampje vaak uit blijft.
Reputatie 5
Badge +3
Vorige week de versie B139 ingeladen op mijn V6, sindsdien problemen met vastlopen van decoder, reageert niet meer op de afstandsbediening, uiteindelijk komt het na paar minuten terug in orde.
Deze SW is door Px uitgerold, ga morgen eens proberen een reset te doen en zien wat dat geeft.

Nog iemand met deze error?
mvg.
Ramon, dit is doorgegeven. Als alles goed verloopt komt dit toestel morgen toe in krantenwinkel Casablanca. Je zal hierover verwittigd worden via het gsm nummer die gelinkt is aan jullie klantennummer. Grtjs
Wat een grote klucht is Proximus eigenlijk. Decoder gaan ophalen en oude binnengebracht. Nu wil ik de nieuwe decoder installeren blokkeert die toch wel ni op welke taal ik wil selecteren. Na wat uitzoeken moet ik eerst mijn oude decoder deactiveren. Nummer staat erbij dus ik bel. Zegt da flippostemmeke dat ze de oude niet kunnen deactiveren... ja natuurlijk niet, die heb ik moeten binnenbrengen. Geen nood ze sturen me door naar iemand van Proximus en op dat moment een bug denk ik, want dan verbreekt de verbinding.
Beste Proximus, al een week zonder tv, na een update van jullie kant. Gaan hier nog oplossingen komen of enkel problemen?
Reputatie 7
Badge +4
Ramon, je kan tot 3 decoders aansluiten, dus dit is al zeker geen reden van probleem. Om de decoder van de lijn te verwijderen moet je niet je telefoonnummer doorgeven (je voip nummer) maar wel je nummer waar je internet en TV op staan (DSL nummer). Ik heb nu je V6 voor je verwijderd. Een herstart van je decoder moet je probleem wel volledig verhelpen. Want als hij de taal al gaat vragen is de software volledig doorgelopen.
Wat een grote klucht is Proximus eigenlijk. Decoder gaan ophalen en oude binnengebracht. Nu wil ik de nieuwe decoder installeren blokkeert die toch wel ni op welke taal ik wil selecteren. Na wat uitzoeken moet ik eerst mijn oude decoder deactiveren. Nummer staat erbij dus ik bel. Zegt da flippostemmeke dat ze de oude niet kunnen deactiveren... ja natuurlijk niet, die heb ik moeten binnenbrengen. Geen nood ze sturen me door naar iemand van Proximus en op dat moment een bug denk ik, want dan verbreekt de verbinding.
Beste Proximus, al een week zonder tv, na een update van jullie kant. Gaan hier nog oplossingen komen of enkel problemen?
Na wat opzoekingswerk is het gelukt! Dus bij deze, jullie moeten niets meer doen
Na de nieuwe update is het probleem van zwarte scherm verdwenen. Bij een andere decoder is een ander probleem opgedoken maar dat is ook opgelost door over te schakelen naar bluetooth.
welke softwareversie staat er dan op bij u want met de laatste softw versie B139 valt het nog voor, maar mss heb jij al een recentere versie ?
Ja die B139 versie, die stond er nog niet op en sindsdien geen zwart scherm probleem meer.
En he tis nochtans niet voor iedereen een oplossing geweest hiervoor, geraakt daar maar wijs uit 😉

Reageer