Beantwoord

Decoder V5 mini problemen

  • 11 November 2017
  • 5 reacties
  • 292 Bekeken

Na verplaatsen van decoder en Bbox3 krijg ik geen proximus tv meer te zien.
De 3 linkse lampjes op de decoder blijven ook steeds branden.
icon

Beste antwoord door ph25 11 November 2017, 21:11

Bekijk origineel

5 reacties

je hebt alles op identiek de zelfde manier aangesloten toch, de bedrading mss nog eens goed natrekken.
HDMI kabel zit ook in de zelfde HDMI ingang van je TV en deze ingang is ook gekozen op je tv.
Je kan nog normaal internetten via de bbox3 veronderstel ik.

Overloop ook dit eens
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
identiek dezelfde manier weet ik niet... onze zoon had de kabels eruit gehaald en terug ingestoken. heb ondertussen de hdmi van de Samsung Smart tv al in alle 4 de poorten op de oneconnect geporbeerd. niets lukt. geen proximus tv. de link hierboven had ik ook alles uitgeprobeerd.
heb je één of andere video bron met HDMI uitgang zodat je die in de plaats van waar je decoder op de HDMI ingang toekomt om een aan te sluiten om te zien of je dan beeld hebt op je TV

Anders mss toch gewoon eens een herstart doen als volgt
decoder spanningsloos zetten en dan ook de bbox zonder stroom zetten gedurende 10 seconden en terug opzetten en wachten tot de DSL led lamp continu blijft branden en dan pas de decoder terug onder spanning zetten en laten volledig opstarten, mss lukt het dan wel.
Het is uiteindelijk toch gelukt met de hdmi uitgangen één voor één uit te proberen.
Alvast heel erg bedankt om op je zaterdagavond te antwoorden.
Nog een fijn weekend gewenst.
Graag gedaan, en voor u eveneens nog een fijn weekend.

Reageer