decoder blijft hangen

  • 30 September 2011
  • 3 reacties
  • 2347 Bekeken

Badge +1
We hebben thuis drie decoders van belgacom en bij twee van de drie hebben we soms problemen. Het zit zo als we verzetten van zender en daar een tijdje naartoe kijken dan hebben we soms dat hij nie meer wil verzetten van zender. Het beeld blijft wel verder spelen maar kan niet verzetten van zender. Na een half uur verzet hij dan soms toch naar de gevraagde zender een half uur geleden in ingetoetst in de afstandsbediening. Die twee decoders werken soms ook heel traag bij het werken in de menu's voor bv.: tvgids te bekijken of voor iets op te nemen. Het gaat hier om een decoder versie 3 en versie 3b. Ze zijn bijde nog in garatie zou dit te maken hebben met de decorers? Zou ik ze mogen omruilen? Moet ik nog iets doen voor dat ik ze ga inruilen? Kan dit misschien anders opgelost worden? De derde decoder heeft dit alles niet dit is een versie 3.

3 reacties

beste

hoe zijn de decoders verbonden met de modem? met een kabel of via een draadloos systeem, plc / ruckus?

mvg
Badge +1
1 met kabel V3 en 1 met plc V3b. En de decoderV3 die perfect werk met kabel.
Heb je de decoders die haperen al eens dertig seconden zonder spanning gezet en dan terug opgezet?
Het duurt dan wel 3 minuten vooralleer je beeld hebt en kunt zappen en 13 minuten later pas kan je andere bedieningen met de afstandsbediening uitvoeren.

Reageer