Beantwoord

Chromecast

  • 12 November 2018
  • 5 reacties
  • 831 Bekeken

Bij de vorige app versie geen enkel probleem om te casten...echter met de nieuwe app nog steeds niet mogelijk...kan toch niet moeilijk zijn om deze optie weer toegankelijk te maken?
icon

Beste antwoord door ThierryW 13 November 2018, 10:22

Bekijk origineel

5 reacties

We zitten er inderdaad ongeduldig op te wachten, hopelijk binnenkort weer in orde.
Hartelijk dank voor je reactie Martin...maar dat zegt Proximus nu al sedert een 6 tal maanden...terwijl het bij mijn broer (zit bij Telenet...) Geen probleem is om te casten...hopelijk gaat mijn geduld niet meer lang op de proef gesteld worden... 😉
Reputatie 7
Badge +1
Het was voor die uograde ook geen probleem, en ik snap nog steeds niet waarom ze dat afgevoerd hebben? Dat was toch een promotie voor de app.
Het is,wél zo, dat je van de app. op PC (Windows) wél nog kunt casten (kiezen voor "kijken oo TV").
Ik gebruik inderdaad ondertussen, in afwachting van de uiteindelijke oplossing, ook altijd de app op mijn windows laptop waarvan gelukkig de versie niet geüpdatet werd.

lange tijd kon ik wel nog verder op de smartphone omdat ik nooit geüpdatet had naar de nieuwe versie maar nu werkt die oude niet meer hierop en moest ik wel updaten naar de nieuwe versie zonder chromecast functie.
Reputatie 7
Badge +4
Sinjoor76, in de toekomst gaat de functie om te casten via de nieuwe app beschikbaar zijn, momenteel is er hiervoor nog geen specifieke datum gekend. Groeten Thierry

Reageer