Beantwoord

Casten voor wanneer?

  • 24 January 2019
  • 29 reacties
  • 746 Bekeken

sinds enkele maanden steeds nog melding;kanniet casten naar groot scherm..,lukt nochthans perfect met VRT app ook VTM,heb hiervan al melding gemaakt,beloofd was een oplossing eind december,telefonisch al geprobeerd , daar weten ze van toeten,noch blazen!!wanneer??
icon

Beste antwoord door Geetske 10 February 2019, 18:34

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad, zoëven vastgesteld dat in de nieuwe update versie 4.16.0 van de Android,app. het casticoon terug aanwezig is. Nog wel niet kunnen uittesten.?
Dat is inderdaad ook de bedoeling, al hebben we er lang moeten op wachten is uiteindelijk terug weer mogelijk, ik deed dit ook dikwijls vanuit de windows 10 laptop app, maar of dit binnenkort ook weer zal mogelijk zijn is weer een andere vraag!
Als je met de rechtermuisknop de optie "scherm casten" aanklikt werkt dit ook gewoon met mij. Proximus tv openen in chrome. Andere browsers weet ik niet. Hopelijk ben je hiermee verder geholpen.
Reputatie 7
Badge +6
Bekijk ook eens onze nieuwe FAQ over Chromecast.
Mvg,

Als je met de rechtermuisknop de optie "scherm casten" aanklikt werkt dit ook gewoon met mij. Proximus tv openen in chrome. Andere browsers weet ik niet. Hopelijk ben je hiermee verder geholpen.


Inderdaad dit klopt, maar ik gebruikte liever de app versie op windows 10 omdat je hiermee ook opnames kon chromecasten.

Reageer