Casten van gsm naar tv

  • 24 July 2018
  • 7 reacties
  • 805 Bekeken

Met een iphone lukt het wel om te casten via apple tv, maar nog niet met een android toestel

7 reacties

waarschijnlijk heb je nog de oude versie van de proximus TV app op je iPhone staan en op Android de laatste nieuwe versie van deze app, waaraan gewerkt wordt om deze cast functie terug in te voeren.
Zelfs na de upgrade van de app naar versie 4.4.0 op mijn iphone kan ik nog steeds niet casten naar mijn google chromecast.
Echt teleurstellend!
Proximus laat maar 3 decoders toe per adres dus moet ik in een van de slaapkamers van mijn zonen werken met een “cast oplossing”. Sinds een paar maanden werkt de functie dus niet meer en dat begint nu echt wel lang te duren. Misschien toch maar weer overstappen naar de concurrentie dus.
Ik heb dit probleem aangekaart bij de helpdesk. Ik dacht eerst dat ik bij een of ander Candida camera programma terecht gekomen was. Een medewerkster met Nederlands accent kende er geen bal van. Wist niet wat casten was. Haar oplossing:' het zal wel werken als je de app opnieuw installeert, soms moet je dat wel 15x doen' .
Mijn oplossing? Verander van operator!
Reputatie 3
Badge
Met telenet yelo play kan er helaas ook niet gecast worden ?
Met de stievie app lukt dit wel ??echter met de gratis versie geen vrt,ketnet,enz
Wachten dus is de optie,tot de problemen zijn opgelost.
Nog steeds geen optie om te casten.
Pff al 2 maanden bijna 3 aant wachten
Zou ook is zolang moeten wachten om te betalen đŸ€
Proximus medewerkers hebben hier al enkel keren gepost dat het zou voor in het najaar zijn !
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Chromecast is spijtig genoeg nog niet beschikbaar op de nieuwe app, maar deze functionaliteit zal in een van de komende upgrades opnieuw toegevoegd worden.

Groeten Geert

Reageer