Beantwoord

Casten met nieuwe tv app


Sinds de vernieuwde tv app geinstalleerd is kan ik niet meer casten naar de chromecast terwijl dit bij de vorige app probleemloos ging .
icon

Beste antwoord door ThomasP 24 July 2018, 15:03

Bekijk origineel

37 reacties

TUI: zoals hier in ander topics al aangegeven werd door proximus medewerkers zijn ze er bij Proximus van op de hoogte en zal dit asap opgelost worden bij de volgende app update.
NB: op zondag komen de mensen van het Proximus team hier normaal niet langs op het forum.
Exact zelfde probleem !!! Ps.Vernieuwde app verwijderen en oude versie terug installeren lukt ook niet.Hij installeert telkens de nieuwste versie !!! Hopelijk snel een oplossing...Begin te denken dat Px,echt met voorbedachte rade, de app zodanig heeft aangepast dat het gebruik van Chromecast in de toekomst niet meer mogelijk zal zijn,enkel en alleen om de verkoop van hun Swipe-boxen op te drijven !? (Wat in feite ergens verstaanbaar is 🙂 ) De toekomst zal het uitwijzen,ik wil Px (voorlopig) het voordeel van de twijfel geven 😉
Reputatie 7
Badge +6
De chromecast optie zal binnenkort opnieuw beschikbaar komen in de nieuwe Proximus TV app.
Hier hztzelfde probleem .. ik zet mijn tv buiten vandaag en wil streamen naar chromecast ..... maar het gaat niet meer .. hzt is schandalig dat het juist bij het wk is ... ik krijg volgense week bezoel om samen naar belgie te kijken ... schandalig dat het niet meer werkt ... maja weer een argument om terug naar telenet te gaan
Reputatie 7
Badge +4
Peter, de chromecast optie zal binnenkort opnieuw beschikbaar komen in de nieuwe Proximus TV app.
Dan zal ik binnenkort mijn factuur betalen
wat is jullie defenitie van 'binnenkort'. een mens kan geduld hebben, maar er zijn grenzen he
Reputatie 4
Badge +1
Ik mis de cast functionaliteit ook enorm.
Ik gebruikte dit bijna dagelijks om op een 2de tv toestel te kijken via mijn smartphone.
Wanneer komt deze functionaliteit terug of kent iemand een apk mirror site waar je de oude versie van de app nog kunt installeren.

Groeten Ambionix
Reputatie 7
Badge +6
Er is momenteel helaas nog geen concrete datum wanneer deze functie opnieuw geïmplementeerd zal worden. Ik kan je wel zeggen dat onze ontwikkelaars hier druk mee bezig zijn.
Reputatie 3
Badge +2
Wel, naar mijn goesting niet druk genoeg. Is nu toch wel een hele tijd dat het niet werkt.
Reputatie 4
Badge +1
Ter info v3 van de app werkt nog steeds met de casting optie.
Dus de apk van een mirror site halen en installeren, is voor nu de enige optie voor een Android apparaat.
Groeten Ambionix
bijkomende info: apk's downloaden > http://apkpure.co/proximus-tv/
Reputatie 3
Badge +2
Hoe is het nu mogelijk ????, ik had op 1 ipad nog de oude versie van de tv app staan en kon dus nog de cast functie gebruiken op die ipad. Nu start ik vandaag de app op en het enige dat de oude app doet is mij de keuze geven om te updaten: u gebruikt een oude versie van de tv app.... Updaten. Doet proximus dit nu echt om de klanten te pesten ????
Is dat dan specifiek voor iOS versie want op mijn android OS staat nog altijd de vorige versie!
Reputatie 3
Badge +2
Idd, ios
Reputatie 3
Badge +2
Laatste versie.
Dat is wel raar eigenlijk dat je bij iOS dan verplicht bent om naar de laatste versie te upgraden om nog verder te kunnen werken met de app en dat je dit niet verplicht bent voor android versie, enfin ja daarmee ben jij nog niet verder geholpen natuurlijk!
Bij de nieuwe versie van android is er nog altijd geen ondersteuning voor casten en geen afstandsbediening functie.
Nu zou de cast functie bij de volgende update er weer in voorzien worden, maar natuurlijk is de vraag dan weer wanneer …….
Is de cast optie ondertussen reeds beschikbaar op de Proximus app?
Reputatie 7
Badge +6
Die zou in het najaar beschikbaar moeten zijn. Een exacte datum heb ik nog niet.
Groeten, Hadewych
De chromecast optie zal binnenkort opnieuw beschikbaar komen in de nieuwe Proximus TV app. 4 maanden geleden..........
Die zou in het najaar beschikbaar moeten zijn. Een exacte datum heb ik nog niet.
Groeten, Hadewych
najaar van welk jaar???? Het lijkt op "de collega's"... klanten worden al maanden aan het lijntje gehouden, zonder enige vooruitgang
Reputatie 7
Badge +3
Bart1973 het najaar duurt nog wel even 🙂. Groeten Els
Dat klopt. Maar september is al een tijdje gepasseerd....
Reputatie 7
Badge +3
Bart1973 het najaar start op 22 of 23 september en duurt tot 21 december. Groeten Els
Beste Els, je grapjes zijn best wel leuk maar ze verplaatsen de essentie van de zaak en lossen het probleem niet op. Ik weet zelfs niet of jij bij proximus werkt (maar ik hoop van niet) want zo een antwoorden zijn totaal niet klantgericht maar gewoon ontwijkend en deels sussend om de gemoederen te bedaren.

1 van de redenen dat wij een contract afgesloten hebben bij proximus was omdat er de mogelijkheid was om de app te casten naar de tv. Makkelijk bv. voor de kids als ze eens tv willen kijken op hun kamer. En dan plots van de ene op de andere dag is die mogelijkheid weg, zonder dat klanten verwittigd worden.

Aan de klanten werd beloofd september. Niet najaar... najaar kwam er achteraf bij toen september niet gehaald werd.

En na najaar komt voorjaar trouwens...

Reageer