Vraag

Call-Back monteur

  • 19 February 2018
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Hallo,

Ik heb al enkele maanden problemen met tv en internet. Nieuwe decoder gehad. Onlangs nog 2 weken werken gehad in de straat van Proximus... Onlangs ook de nieuwe V6 decoder gehad om te testen. Vorige week maandag en zaterdag een technicus langs geweest en die zouden beiden een callback doen. Dit is nooit tot stand gekomen, wat wel vervelend is, want ze zijn beiden ter plaatsen geweest en dan ik hoef dan niet alles weer bij klantenservice aan te kaarten....
Problemen: Moet geregeld de wifi-code opnieuw invoeren bij smart-tv en telefoon.
Tv: regelmatig geen verbinding. Opnames soms niet beschikbaar. Loopt vaak erg traag in bediening met afstandsbediening. Scherm vaak op zwart. Keuze-menu scherm meestal alleen zwarte beeldjes en zodra je een keuze aanvinkt loopt het "vast" en wordt er aangegeven dat er geen verbinding is....
Om gek van te worden!!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Lukas

Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan

Reageer