Beantwoord

Bonusfilm Minimus


Reputatie 2
Badge +1
Vandaag reclamemail gekregen dat er weer een paar mooie bonusfilms staan bij je tuttimus, familus en minimus abonnement zitten, oa Niet Schieten. In de shop staat die echter nog steeds 3,99 geprijsd. Hoe kan je die als bonusfilm bekijken?
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 April 2019, 11:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Klopt maar uiteindelijk werd die bij mij niet aangerekend
Cyrixke

Als je naar Bonusfilm gaat, kan je onderaan links zien als je er nog nog gratis kan zien.
Staat daar dat je er nog hebt, dan kan je gewoon de film uit de lijst kiezen en kijken.
De prijs staat altijd vermeld, maar wordt (zoals martin schreef) uiteindlijk niet aangerekend.

Groetjes Samantha
Reputatie 2
Badge +1
Hoe ga je precies naar 'Bonusfilm'? Ik zie dat nergens staan in het menu.
als volgt dacht ik
- Ga via de ‘on demand –knop’ van je afstandsbediening naar de op -aanvraag cataloog.
- Kies een film.
- Onderaan je scherm vind je het aantal beschikbare credits.
Via het menu ga je naar de shop, daar kies je aanvraag, dan films en dan bonusfilms.
Heb je nog het oude menu dan moet je via het menu naar "op aanvraag", daar kies je films en dan bonusfilm.
Daarna volg je de instructies op het scherm. :)

hier kan je ook meer info vinden. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_vod/particulieren/support/televisie/proximus-tv-gebruiken/extra-opties/hoe-een-film-huren-of-een-kadofilm-kiezen.html#/nte
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb het nieuwe menu. De optie bonusfilms staat niet in het menu hier.
Shop - op aanvraag - films heeft volgende submenus:
films per genre - top20 -recente films -nieuw ind e catalogus - paasvakantie - in promotie - laatste kans - de keuze van Jan - x-adult en netflix.
Cyrixke
kan je mij even jouw klantengegevens doorsturen?
Dan kijk ik je tariefplan na.
Reputatie 2
Badge +1
SamanthaV, is een minimus abonnement, klantnummer 6*******
Als je dan klikt op "films per genre" zie je dan links onderaan het aantal bonusfilms niet staan

NB: klik op samanthav haar naam om haar je klantnummer door te geven via privébericht, want hoe minder privégegevens je op een openbaar forum plaatst, hoe veiliger 😉
Cyrixke
Je hebt effectief een Minimus en dat is de reden waarom je geen bonusfilm terugvindt in de catalogus.
Deze zijn enkel bij de Familus en de Tuttimus beschikbaar.
Reputatie 2
Badge +1
Dat is niet wat de link uit jullie mail zegt: https://www.proximus.be/tv/nl/nieuws/aanbod/on-demand/1938539/ook-deze-maand-zit-er-een-leuke-bonusfilm-bij-je-tuttimus

Ook deze maand zit er een leuke film bij je Tuttimus, Familus of Minimus!
In april begint de lente stilaan te kriebelen. Net als onze filmvibes. Kruip tussen de aprilse grillen door gezellig voor je tv en geniet van al het moois dat Proximus TV je te bieden heeft. Als Tuttimus, Familus of Minimus-klant kan je ook deze maand weer je keuze maken uit een mooie bonusfilm uit onze exclusieve catalogus. Er is voor ieder wat wils. Geniet ervan!
Cyrixke
Dat lijkt niet correct te zijn. :(
Ik vraag het na en ik houd je op de hoogte.
Cyrixke
Mijn excuses voor het late antwoord.
Ondertussen is de link aangepast en kan je wel de correcte info op de website terugvinden.