Beantwoord

App tv

  • 1 November 2017
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Deze app werkt zowel op mijn gsm als mijn iPad niet.
Ik kan niet inloggen?
Telkens krijg ik volgende melding: "de accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door ThomasP 2 November 2017, 08:41

Bekijk origineel

4 reacties

Over het algemeen werkt het terug als Proximus een aanpassing doet van je account instellingen, dus zal het afwachten worden tot er morgen iemand van heb reageert.

PS: Indien een reactie uitblijft kan je ook dan nog altijd een privébericht sturen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +6
Dag guy1968, ik heb dit even voor je nagekeken en dit lijkt reeds in orde te zijn sinds 31/10. Kan je nog eens opnieuw proberen? Indien het nog steeds niet werkt, kan je de app eens volledig verwijderen en opnieuw installeren? Houd ons op de hoogte!
Beste,

Ik kan niet inloggen met mijn account *** op mijn TV app op mijn iPhone 8. Klantnummer=.

Help Proximus!
Reputatie 7
Badge +3
DAg Nicole best geen privegegevens openbaar zetten. Ik heb een kleine aanpassing voor je gedaan, kan je nog eens uittesten? Groeten Els

Reageer