Vraag

Android 7.1 geen stream

Gisteren mijn A95X R2 aangesloten en de laatste versie Belgacom TV (release 31/01/19) geïnstalleerd.
App start op, tv gids verschijnt maar kan niets bekijken "streaming niet beschikbaar"
Of via wifi of lan blijft hetzelfde, locatie staat open voor de app, tijdzone Brussel. Andere Belgische streaming apps werken, stevie, vtm, vrt.nu
Onderwerp is hier al verschillende keren gepasseerd maar nog geen enkele oplossing is publiek gezet.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Wordt android TV box al ondersteunt, want dit wordt ook niet ondersteunt door proximus voor smart TV's bvb...!
NB: een antwoord van Prox kan je hier ten vroegste verwachten morgen als ze terug langskomen.
De box is in feite een tablet zonder eigen scherm en de app is geschikt voor mijn toestel. Het zijn nog topics met hetzelfde probleem die opgelost geraakt zijn maar waar de oplossing "geheim" gehouden wordt.
Reputatie 7
Badge +5
Inderdaad, dan komt de melding van de Prox medewerkers dat ze een kleine aanpassing gedaan hebben en om opnieuw te proberen, waarbij het dan dikwijls opgelost is, dus ik hoop dat je morgen de zelfde melding krijgt en het hiermee dan ook opgelost is ☺
Een werkweek later en geen enkel reactie, slechte wil omdat ik geen decoder gebruik voor mijn derde tv?
Proximus weigert een derde decoder omdat ik "te ver" woon, dus MOET ik een andere oplossing vinden en in geval van nood zelfs veranderen van provider.
Vast telefonie, digitaal televisie, internet, 4 mobile abonnementen en blijkbaar wil Proximus mij niet helpen.
Zwak, heel erg zwak.
Reputatie 7
Badge +4
De proximus tv app zal inderdaad niet werken op de android tv box, enkel op smart phone en tablet; zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Mijn tv-box is een computer met android als besturingssysteem, wordt weergegeven in de lijst van aan mijn tv account toegevoegde toestellen en zou dus ook gewoon moeten werken.
Ik had verleden jaar eventjes hetzelfde probleem op mijn android tablet, dus de no stream melding, maar dit had zich vanzelf opgelost.
Ik kan geen enkel reden verzinnen waarom mijn android box niet zou moeten kunnen werken.