Beantwoord

Afleveringen 13 Geboden per ongeluk gewist

  • 16 January 2019
  • 10 reacties
  • 635 Bekeken

Ik had de serie 13 Geboden volledig opgenomen en gedeeltelijk bekeken, maar heb per ongeluk de resterende afleveringen gewist. Kunnen deze nog teruggehaald worden? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 January 2019, 08:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wanneer ze gewist zijn kunnen wij ze helaas niet terughalen
Wanneer ze gewist zijn kunnen wij ze helaas niet terughalen

Ik zie een aantal topics met exact dezelfde vraag waar de opnames wel teruggezet werden. Wat is het verschil met mijn geval?
Een opname kan niet zomaar teruggeplaatst worden. Dit zal normaal enkel gebeuren als het verdwijnen er van, een gevolg is van een storing. Bij menselijke fouten kan dit, vanwege commerciele redenen, niet hersteld worden.
Een opname kan niet zomaar teruggeplaatst worden. Dit zal normaal enkel gebeuren als het verdwijnen er van, een gevolg is van een storing. Bij menselijke fouten kan dit, vanwege commerciele redenen, niet hersteld worden.

Ik ben even door de topics van de vorige weken gegaan en ik vind dit terug:

Vraag:
Hey,
per ongeluk afl. 7 tem 13 gewist van de vtm serie 13 geboden, kunnen jullie dit rechtzetten?

Jullie antwoord:
we kunnen dit herstellen, je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer doorsturen. Groeten Geert

Vraag:
Beste,
Ik heb per ongeluk alle afleveringen gewist van House Rules. Kan dit ongedaan gemaakt worden?
Mvg,
Rogier

Jullie antwoord:
Dag Rogier, alle opnames van House Rules, niet ouder dan 60 dagen zijn bij deze hersteld. Veel kijkplezier!

Nogmaals: wat is het verschil met mijn situatie? Waarom kan het voor anderen wel?
Wij kunnen dit jammer genoeg enkel bij een storing terugzetten.
Wij kunnen dit jammer genoeg enkel bij een storing terugzetten.

Bij de andere klanten die dit vroegen was er duidelijk geen sprake van een storing. Vandaar nogmaals dezelfde vraag, die u nog steeds niet beantwoord heeft: waarom werd het voor deze klanten, die zich in exact dezelfde situatie als ik bevinden, wel gedaan?
Ik weet de precieze omstandigheden van die interventies niet en kan je daar dus niet op antwoorden. Een opname wordt normaal enkel hersteld bij een aantoonbare storing.
Nog twee voorbeelden van PER ONGELUK VERWIJDERDE OPNAMES die door medewerkers wel teruggezet werden. De programma's mogen wel niet ouder zijn dan 60 dagen.
nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/per-ongeluk-opname-verwijderd-45664
nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/opname-per-ongeluk-gewist-45883
Het kan dus WEL (en het is al meer dan eens gedaan) voor opnames die per ongeluk gewist werden.
Dit mag normaal niet gebeuren. Elke opname -kan- inderdaad toegevoegd worden.
Wil je alsnog een oudere aflevering bekijken, dan raad ik je de Replay+ optie aan, of in de vele catalogussen van de zenders.
Wat een achterlijk laatste antwoord weer van je, WenzelR. Replay+ gaat slechts 36 uur terug, niet naar een aflevering van bv 3 weken geleden. Dat weet iedereen. En in de zendercatalogus staan niet eens alle series van die zender. Dus dat kan ook al niet.

Je hebt Sofie gewoon afgescheept met een flut-antwoord, net als bij mij. Je weet het óf echt niet óf je bent plagerig bezig hier op het forum. Óf je vindt je job gewoon niks.

Nog even de link naar mijn topic voor de mensen die denken: huh, waar gaat dit over?

https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/per-ongeluk-gewiste-opnames-laten-terugzetten-46792