Vraag

Account verwijderd of geband...

  • 2 May 2019
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Awel merci,
Zeker al teveel negatieve dingen gepost (proximus plant zelf opnames en hardnekkig)
Kan plotseling niet meer in loggen met Fonz (originele poster)-- bericht= uw account is verwijderd of U werd geband !!
Toch nog even meegeven dat er og altijd opnames gepland worden door proximus zelve (en ditmaal niet verwijderd, namelijjk CanvasHD - Lentebeelden

Wat een miserie om een nieuwe user aan te maken... ofwel is email zogezegd niet geldig, of te weinig velden ingevuld (als er maar één is) enz .. logica is ver te zoeken, maar dat zijn we gewoon. Rare is dat Fonz nog altijd terug te vinden is, maar recente postings niet meer te tonen, de zeer oude nog wél.
Tijdens al die pogingen om nieuw forum account aan te maken , slaagt proximus er ook in om plots een nieuw account voor myproximus aan te maken (wat ik NIET gevraagd heb!!)of is het toch voor het forum alleen ??? (eerlijk gezegd , zelfs ik kan er niet meer aan uit), moest enkel nog op bevestingingslink klikken in mijn email... jongens wat een zooitje is me dat daar

5 reacties

Je bent niet geband hoor was een fout op het forum waaraan ze nu bezig zijn om dit op te lossen en de oorzaak te vinden.
Hierdoor waren ook al de posten over ± 2dagen verdwenen.
Hebben ze ook direct gemeld op het forum.
Cfr.: > https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/forum-ondervindt-momenteel-problemen-47378
Reputatie 7
Badge +4
Zoals Martin aangeeft is er inderdaad een fout op het forum. Momenteel nog in onderzoek. Ik heb ondertussen zelf je account met naam Fonz gedeblokkeerd en je topic terug beschikbaar gemaakt.
Toen men al sprak van deze fout, kon ik nog steeds perfect inloggen met mijn originele gegevens. Nu pas niet meer ( de fout escaleert blijkbaar ....)
Zullen de oude originele accounts terug werken, incluis de paswoorden ??. Ben nu verplicht om via myproximus account in te loggen en dan naar forum te gaan, is het enige wat werkt, want al de pogingen om ander account aan te maken mislukten, ofwel omdat het email zogezegd niet bestaat (dag jan !!, eigen emails van proximus!!, kon zelfs naar webmail gaan), ofwel omdat user al bestaat (maar toch beweren dat die niet meer bestaat bij inlog enz...
Reputatie 7
Badge +4
Het inloggen met je account Fonz moet nu terug mogelijk zijn.
Reputatie 4
Badge +1
Werkt nu terug perfect... (waarom her-activeer je niet alle recente accounts automatisch ?)
Kan ik zelf het account Alfons-vdm verwijderen en de post ervan onder Fonz brengen ?

Reageer