Beantwoord

2de decoder

  • 15 December 2015
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb een 2de decoder gekregen van een vriend. nu is mijn vraag kan ik deze gebruiken zonder extra kosten?
icon

Beste antwoord door Elsa 15 December 2015, 14:04

Bekijk origineel

7 reacties

Inderdaad dit zou moeten lukken, sluit hem gewoon eens aan en invullen wat op je scherm gevraagd wordt, lijnnummer enz...
Opmerking : alleen klanten die geen gekochte decoder hebben moeten huur betalen voor eerste decoder 8€/maand, voor tweede (en volgende) decoder is dit 5€/maand (enkel bij start abbo is het wel 8€/maand)
Reputatie 7
Badge +1
Voor een gekochte moet je inderdaad geen huur betalen. Voor een eerste moeten ze 8€ van de Packprijs aftrekken, voor een tweede allicht niks, maar je spaart ook wel 5€ uit.
alvast bedankt voor de antwoorden. Heb nu pas gezien dat er geen adapter bij zit. Hou jullie op de hoogte als mijn factuur leeg blijft 😃
Reputatie 7
Badge +1
alvast bedankt voor de antwoorden. Heb nu pas gezien dat er geen adapter bij zit. Hou jullie op de hoogte als mijn factuur leeg blijft :D een adapter moet je wel apart kunnen krijgen denk ik. Maar allicht heeft je vriend die vergeten mee te geven.
Die decoder was gratis maar niet de adapter Sinjoor 😉
Reputatie 7
Badge +1
Die decoder was gratis maar niet de adapter Sinjoor ;-)
dan ga je er van uit dat die vriend dat wetens en willens gedaan heeft? of gewoon vergeten werk? :?

Reageer