Vraag

Youtube filters werken niet?

  • 20 March 2019
  • 1 reactie
  • 559 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Weet iemand wat er gaande is op youtube? Het is al van vrijdagavond, dat het zoeken met de filters niet meer werkt op Youtube, als ik zoek op vandaag, deze week, of deze maand, staan er video's bij van soms jaren of maanden geleden als ik op deze week zoek, idem dito voor video's als ik op vandaag zoek. Is dat misschien een hack of zit misschien die Brexit daar voor iets tussen? Want Youtube is toch Engels, raar dat zo een IT probleem nog altijd aansleept. Hebben IT'ers ook al ooit zo een problemen gehad? Met zoekmachines en filtertoepassingen. Duurde dit toen lang voor zoiets opgelost werd? Bij mijn weten heeft Youtube nog nooit zo lang last gehad van zo een probleem. Zelf is daar weinIg aan te doen zeker, dan maar genieten van een lekker drankje en tv ipv Youtube...
Maar wat vinden de andere leden hier van, is eens wat anders dan last ondervinden met Proximus TV, maar je vraagt je soms af hoe is dat zo ver kunnen komen?
Wat is nu de reden, want via de media, de krant of in het nieuws, geen woord hierover?
Timm1983

1 reactie

Wat zeggen ze bij YT support, daar al eens de vraag gesteld.

Reageer