VRT NU vanaf nu ook rechtstreeks op televisie te bekijken.

  • 9 December 2021
  • 37 reacties
  • 4069 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Inderdaad, vroeger  was er altijd korting voor de 2de en 3de decoder nu is het voor de 2de en derde ook 8€/mnd!

Reputatie 7
Badge +1

Ik vermoed van niet. Ze zullen de v7 willen pushen, wellicht (ook) i.v.m de upgradekost van 49 EUR. Die overigens belachelijk is, is omdat iedereen die ruimschoots zijn v5c afbetaald heeft via de abo-kost na x-aantal maanden kosteloos zou moeten kunnen overschakelen naar een nieuwe met volledige functionaliteiten.

En vanaf 1 januari betaal je €2 meer per maand voor de huur van 2 decoder V5C 😷🤔😥

Reputatie 5
Badge +1

@Martin gevonden en geïnstalleerd .

Fijn weekend.

 

ro

Wil je zeggen dat je deze niet terugvindt via de google play store ?

Reputatie 5
Badge +1

Kan er iemand meer info geven, hoe die app kan geïnstalleerd worden op v7 decoder. Persoonlijk vind ik deze niet terug bij de apps .

 

ro

Misschien moet Proximus de app eens beginnen vrijgeven als stand-alone product  zonder daarbij de V7 te ‘verhuren’ . Zoiets zoals de app vanTV Vlaanderen. Je hebt dan zelf de keuze welke android box/stick of provider je gebruikt. Nu verouderen deze decoders wel erg snel .

Mvg

Artie

 

 

Ik vermoed van niet. Ze zullen de v7 willen pushen, wellicht (ook) i.v.m de upgradekost van 49 EUR. Die overigens belachelijk is, is omdat iedereen die ruimschoots zijn v5c afbetaald heeft via de abo-kost na x-aantal maanden kosteloos zou moeten kunnen overschakelen naar een nieuwe met volledige functionaliteiten.

Ja dat wel, maar de vraag is eerder zijn er ook toekomstplannen voor de V5C decoder die nog courant gebruikt wordt?

Antwoord van Px:

Deze app is enkel te gebruiken op onze nieuwe Android of v7 Tv Boxen.

Kan bijna niet anders zijn dan de  V7 decoder zeker al (ergens gelezen dat V6 biet meer voorradig zou zijn?)

We zullen het wel vlug ondervinden zeker eens het zo ver is :relaxed:

Reputatie 7
Badge +1

Heb gekeken in mijn menu, V5C, staat er nog niet tussen. Heb Disney+, prime video, streaming, bij meer apps, ontdek de apps van onze partners. Ben benieuwd.

De vraag die op ieders lippen brandt: welke ‘nieuwste tv-boxen’ van Proximus ondersteunen dit?

Reageer