Waarom wijzigt Proximus steeds het adres van mij?
(en zonder dat dit fysiek wijzigt)
voorbeeld
Tot november 2020
naam, straat huisnr =OK
plaats : 2221 Booischot = correct
vanaf december 2020
naam, straat, huisnr = OK
plaats: 2220 Booischot Postcode =FOUTIEF plaats + juist
Vanaf februari 2021
naam, straat, huisnr = OK
plaats 2220 Heist op den berg is nu volledig foutief , want ook Heist op den Berg heeft dezelfde straat
dit is op de facturen. Op de briefwisseling wordt ook steevast 2220 Heist-op-den-Berg gebruikt vanaf dit jaar, ondanks dat ik ooit een adreswijziging meldde
Ook met de B-Post heb ik in discusie geweest hierover. Iedereen, ook Proximus beweert dat zij de officiele gegevens van de identiteitskaart gebruiken,( van de gemeente dus). Als dat zo is, verspreidt de gemeente foutieve adressen, Nochtans zijn mij identiteitskaart gegevens sinds vorig jaar NIET gewijzigd.
Voor de post ging het over “pakjes bezorgen bij afwezigheid” Ik had daar mijn juiste gegevens ingevuld, die naar waartoe de pakjes worden gestuurd. Ook de post wijzigde dat telkens naar 2220 Heist op den berg, een adres waar dus NOOIT iets wordt naartoe gestuurd, dus hoeven zij nooit instructies mee te geven met de bezorger. Na grondig aandringen werd dat voor MIJ aangepast…( De IT-er die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg na klacht bij de post-directie, snapte het probleem niet ….) Ik ben bijna 100% zeker dat de rest van de straat niet werd aangepast
Bij PostNL heeft men dat probleem dus NIET. Die gebruiken gewoon wat je opgeeft, en voeren dat ook perfect uit
Welke zin heeft het nog , een juist adres op te geven, als iedereen dat zo maar op eigen houtje gaat wijzigen. En wijs dan duidelijk naar Proximus
Ik durf ook niet een adreswijziging opgeven voor mijn facturen; want ik weet zeker dat dat een fiasco wordt, omdat de overheid een poespas maakt van adressen, en men het daar gaat verifieren.