Voorstel resterende punten Premium club


Reputatie 5
Ik schonk als ik voldoende gespaard had mijn punten aan één van de goede doelen die beschikbaar waren. Nu heb ik punten tekort en daar er geen meer bij komen na 1 juli zijn deze dus verloren. Dus stel ik voor dat Proximus alle onbruikbare punten die bij de klanten overblijven samenvoegt en aan "Kom op tegen kanker" schenkt.
mvg

34 reacties

Reputatie 2

Super initiatief, de resterende punten zijn ook overgemaakt.

Reputatie 5
Super,bij deze mijn punten overgedragen. Nogmaals bedankt.
mvg
Reputatie 3
Badge
Begin deze week heb ik een mail ontvangen van PX met de melding tot wanneer je uw punten kan inruilen daarnaast was er ook een vermelding met bijhorende code dat je uw resterende punten kan overdragen aan kom op tegen kanker ongeacht het aantal hiervan ( vb 35,154,629 ).

PREMIUM PUNTEN INRUILEN
KOM OP TEGEN KANKER KIEZEN
CODE INGEVEN ( meegeleverd met mail )BESTELLEN
Op deze manier zijn al mijn resterende punten naar het goede doel gegaan( mijn saldo is 0 )het enige wat ik niet heb gekregen is een bevestigings mail.
Reputatie 6
Badge +3

Fantastisch!

 

Reputatie 4
Badge +2

Done
 

 

Reputatie 7
Badge +3
De Stichting tegen Kanker heeft een initiatief op poten gezet om aan Proximus-klanten te vragen hun Premium punten naar hun te transfereren.

Zie deze link:
https://www.kanker.be/nieuws/proximus-abonnee-grijp-je-laatste-kans-om-premium-punten-te-schenken-aan-stichting-tegen

Groetjes,
Antonella
Reputatie 6
Badge +2
Proximus mag mijn overblijvende 3653 punten aan een goed doel schenken, daar zou ik hoegenaamd geen probleem mee hebben.
Reputatie 5
Dit werd doorgegeven. Als we hier een antwoord op krijgen, laten we dit weten. Groetjes, Antonella
Heb je hier al een antwoord op gekregen? Wel spijtig voor al die punten die verloren gaan.
mvg
Reputatie 7
Badge +3
@Jamo Zelf nog geen antwoord gekregen hierop, maar zoals @ronaldo aangeeft zou de mogelijkheid wel bestaan. Groetjes, Antonella
Reputatie 5
Bedankt voor het antwoorden en voor het doorgeven. Ik wacht dan op de mail.
mvg
Reputatie 7
Badge +3
Dit kan als voorstel ingediend worden bij onze ideeënbus:
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/de-ideeenbus-hoe-werkt-het-47912
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +1

Done
 

 

Heb Stichting tegen Kanker ingevuld en daarna 2440000235905605. Maar het werkte niet bij Stichting tegen Kanker. Gaf een fout daaraan. Weet iemand wat in te vullen voor mijn testerende punten over te dragen 😉

staat nochtans zo aangegeven >

https://www.kanker.be/nieuws/proximus-abonnee-grijp-je-laatste-kans-om-premium-punten-te-schenken-aan-stichting-tegen

Reputatie 7
Badge +1

staat nochtans zo aangegeven >

https://www.kanker.be/nieuws/proximus-abonnee-grijp-je-laatste-kans-om-premium-punten-te-schenken-aan-stichting-tegen

Nogmaals geprobeerd. Krijg dit : dit is niet geldig, gelieve aan te passen bij invulling Stichting tegen Kanker.

Reputatie 4
Badge +2

Heb Stichting tegen Kanker ingevuld en daarna 2440000235905605. Maar het werkte niet bij Stichting tegen Kanker. Gaf een fout daaraan. Weet iemand wat in te vullen voor mijn testerende punten over te dragen 😉



Je moet toch enkel het lidnummer invullen.
 “Stichting tegen Kanker” hoef je toch nergens in te vullen ?

dat staat inderdaad mooi uitgelegd en filmpje zoals in de bovenstaande link dat ik reeds meegegeven heb

https://www.kanker.be/nieuws/proximus-abonnee-grijp-je-laatste-kans-om-premium-punten-te-schenken-aan-stichting-tegen

maar uk denk dat het ander probleem is aangezien er weer meerdere zijn die melden dat het niet werkt zoals uitgelegd.

Reputatie 4
Badge +2

Jammer, en met de vakbondsacties zal er ook niet veel personeel beschikbaar zijn om het probleem op te lossen. 
 

ja...,  morgen mss als ze terug langskomen op het forum, wie weet !

Als je schenkt aan kom op tegen kanker wil ik mijn punten overzetten.
Reputatie 5
Tja Kelly ik kan daar niet veel aan doen, is maar een voorstel dat ik doe. En of Proximus dat wil doen weet ik niet,afwachten dus.
mvg
je kunt toch nog altijd punten schenken aan iemand anders via myproximus > premiumclub …..
Reputatie 5
En waarom zou ik punten schenken aan iemand anders? Dan geef ik liever aan een goed doel. En mijn voorstel is voor de overblijvende punten van alle klanten waarvoor facturen betaald zijn en waar Proximus al inkomsten aan heeft. Die gaan nu allemaal verloren. Stel dat er 1000 klanten 100 punten overhebben. Dat zijn 100.000 punten. 100 giften voor kom op tegen kanker. Of 25 keer 10 vaccins tegen polio voor unicef. Zou toch een mooi gebaar zijn van Proximus. Dus overtuig u werkgever.
mvg
Wat ik bedoelde is dat Kelly toch kan schenken aan u als jij ze dan schenkt aan een goed doel, wat ik toch verstaan heb uit je TS en dacht ik dat je dit nog gedaan had en het nu terug wou doen, maar blijkbaar heb ik het dan verkeerd begrepen!
Reputatie 4
Badge +1
Het idee van Jamo is heel goed, maar dan zou Proximus ervoor moeten zorgen. Want stel dat ik resterende punten geef aan iemand anders en als die niet eerlijk is dan houd hij ze voor zich zelf en geeft ze niet aan een goed doel, dus geen oplossing. Maar ja, Proximus kent maar alleen sponsoring van voetbalploegen en dergelijke, maar goede doelen daar en tegen ...................................
Proximus mag mijn overblijvende 3653 punten aan een goed doel schenken, daar zou ik hoegenaamd geen probleem mee hebben.

Van mij ook 👍🏻
Ik volg Peter in zijn redenering - niet dat ik Jano wantrouw - maar als Proximus de overblijvende punten massal wegschenkt aan of verdeeld onder de goede doelen kan er voorzeker geen misbruik zijn.
Hamvraag is wat Proximus zal doen met die - ongetwijfeld - vele miljoenen ongebruikte punten?
Stilzwijgend verloren laten gaan of toch maar naar het goede doel?
Zou hier een officiël reactie op komen? 😏

Reageer