Vraag

Toegang geweigerd tot de server van dpg media (de morgen, hln, vtm)

  • 6 July 2021
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Contact genomen met dpg: zij raden aan contact te nemen met proximus. Sinds paar dagen krijg ik op de sites van dpg volgende boodschap: “

Access Denied

You don't have permission to access "http://www.hln.be/wetenschap/de-vaccinatieteller-zo-ver-staan-belgie-en-vlaanderen-met-de-vaccinatie-tegen-corona-en-zo-doen-we-het-in-vergelijking-met-het-buitenland%7ea1761406/" on this server.

Reference #18.d703f251.1625582896.5d00c39

al geprobeerd: cookies gewist, modem heropgestart,  5 verschillende browers geprobeerd, 2 verschillende laptops geprobeerd browsers opnieuw geinstalleerd. Het resultaat blijft: niet te bereiken. 2 smartphones via wifi: idem . Via dataverbinding 4G, direct toegang. Merk ook dat de proximusapp voor de cloud ook alweer niet meer werkt


This topic has been closed for comments

3 reacties

probeer mss toch eens de bbox te herstarten = 10 seconden stroomloos te zetten

of zelfs indien dit niet werkt eens resetten = 20 sec verzonken rest knopje achteraan ingedrukt houden en pas lossen als enkel en alleen nog de power led vooraan blijft oplichten.

Dag Martin, had ik ook al geprobeerd, zonder resultaat. (Ik had dat item doorgenomen )2 dagen geleden DPG media gecontacteerd, vermits alle getroffen sites van heb afkomstig zijn. Volgens hen moest ik proximus contacteren, want alles was in orde. maar je raadt het nooit …. 2 uur na die mail zijn al die websites ineens weer bereikbaar, dat wou ik net komen melden. Toch bedankt voor de tussenkomst

 

:relaxed: 
Het voornaamste is dat het terug in orde gekomen is en bedankt om het te melden.