Sticky

This or That? Met Guillaume Boutin, onze CEO

  • 4 February 2022
  • 22 reacties
  • 846 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Proximus vormt met zijn meer dan 10.000 medewerkers een grote familie, maar kennen we de mensen die er deel van uitmaken echt? Hierbij een knotsgekke en dynamische format met onze CEO, Guillaume Boutin! Dacht je dat je hem goed kende? Hieronder zie je wat we hem vroegen. 'This or that' is een luchtige serie die elke maand zal terugkeren. En jij, liever ketchup of mayonaise?

De video bestaat alleen in het Frans, je kunt de ondertitels wijzigen door op het instellingenwiel te klikken, ondertitels en Nederlands te kiezen!

 


22 reacties

ketchup of mayonaise? Zorg er maar eens eerst voor dat jullie  voldoen aan de primaire opdracht die jullie pretenderen te vervullen, namelijk die van een telecommunicatiebedrijf. Daar slagen jullie duidelijk niet in. Ik zit hier nu reeds 6 dagen zonder e-mailverkeer, kan niets versturen of ontvangen en het geraakt niet opgelost. Al 5 keer heb ik ervoor getelefoneerd en in totaal zijn er 4 formulieren verstuurd, zonder resultaat. Ik blijf als klant in de kou staan ondanks uw “grote familie van 10000 medewerkers”. 

Ik zit al drie weken zonder emailverkeer, al vier maal gebeld, twee maal het formulier ingevuld en nog steeds niks!!!! Ik ben al vele jaren klant en altijd tevreden geweest, maar nu ben ik het ook stilaan beu aan ‘t worden. Aan de telefoon zeggen ze maar dat er een nieuwe leverancier is en dat het daar door komt en dat het moeilijk is om het probleem op te lossen. Kan misschien zijn, maar drie weken problemen en bij vele mensen!!!!??? En dan ondertussen de prijzen nog de hoogte in jagen, nee ik ben niet meer de tevreden klant die ik altijd was als sinds belgacom!!!

Reputatie 1

Grappig, bij agir  (handelen,te werk gaan,optreden, bezig zijn doen ageren) is er geen verdere uitleg door de CEO. Is begrijpelijk dat de 10.000 medewerkers hier ook hun inspiratie halen

Ongelofelijk wat een slechte dienstverlening!

  • sinds half 12/2021 geen kalender meer in Skynet webmail: “er wordt aan gewerkt”
  • mijn klacht bij de ombudsman, met normale antwoordtijd en oplossing binnen 3 maand is nu verlengd tot 6 maanden…..
  • sinds 25/01 geen mail meer binnengekregen
  • bellen - mails - klacht neergelegd - enz….

Ik ben een kleine zelfstandige met een klein reisbureautje. Kan iemand zich voorstellen wat het betekent om als reisbureautje geen kalender meer te hebben en geen inkomende mails meer te ontvangen? De reputatieschade en de financiële schade zijn niet in te schatten.
Proximus stelt geen enkele mogelijke oplossing voor en zelfs de medewerkers van Proximus die we aan de lijn krijgen, adviseren  expliciet om van mail-provider te veranderen naar bv. gmail omdat ze het ook niet meer weten. Wie moeten we dan wel contacteren om een oplossing te krijgen? Juist ja, de CEO.
Daarjuist nog eens de blog van Proximus over deze problematiek geconsulteerd en ze moedigen aan om een formulier in te vullen met de beschrijving van je probleem. Alleen…. bij het versturen komt er een melding dat het formulier om “technische redenen” niet beschikbaar is - LOL :joy:

Bij wijze van conclusie: vertrouwen in de stabiliteit van Proximus als emailprovider: verdwenen en het  vertrouwen in het oplossend vermogen van Proximus na 2 maand geen kalender meer en na 2 weken geen mail meer: totaal onbestaande.

Wil iemand namens de 100-en emailslachtoffers van Proximus de CEO eens wakker schudden en hem uit zijn comfortbubbel halen en hem vertellen dat we nog steeds op een oplossing wachten en uiterst geduldig geweest zijn en nu uiterst ontevreden zijn?

Ik ben benieuwd of de CEO ook al 14 dagen geen mails meer krijgt via zijn Proximus-account of stapte hij ook al over naar gmail?
 

Die heeft daar geen last van want heeft gmail account :relaxed:

Dat denk ik ook, anders was het al lang opgelost.

Reputatie 1

we krijgen van Proximus van alles en nog commentaren en beloftes. Maar de problemen blijven maar duren. Beste CEO G. Boutin, doe er iets aan met jouw duizend medewerkers ipv van je via je foto in the picture en in media te komen. Ben je niet bekwaam, laat iemand anders je werk overnemen. die zijn medewerkers kan motiveren om dit op te lossen. Zoals vermoedelijk duizend andere klanten,  kan ik niet begrijpen met de prijs die we betalen +/- 1200€ per jaar(den helft van een maand pensioen)…….ongelooflijk….dat we dit blijven ondergaan.

een zeer ontevreden, meer dan geiriteerde klant…….stressvolle dagen van wachten, opnieuw proberen, herbeginnen, etc, etc, etc,  stinkend beu

Kan al geruime tijd geen e-mails versturen via Microsoft Office Outlook.

Al 6 X gebeld naar Proximus : medewerkers geven tegenstrijdige adviezen , maken iedere keer “ticketje” aan voor een IT’er die mij zou contacteren : nog niets van gehoord , ………

Problemen zullen opgelost geraken maar niemand weet wanneer.

Constant pop-ups die verschijnen dat ik moet contact maken met de SMTP server en IMAP server : lukt langs geen kanten.

Proximus zal veel klanten verliezen.

En dit anno 2022 !

SHAME ON YOU

UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

Reputatie 2
Badge +1

Die heeft daar geen last van want heeft gmail account :relaxed:

Het beste antwoord van het jaar op de forums van proximus. Goed gevonden  martin; Gij brengt er wat humor in , in deze bizarre mailtoestanden.   De medewerkers van proximus kunnen nog veel leren van U. U zegt de feiten zoals ze zijn en beloofd niks wat niet kan.U probeert te helpen , de anderen zeveren zomaar wat vrees ik.

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Proximus vormt met zijn meer dan 10.000 medewerkers een grote familie, maar kennen we de mensen die er deel van uitmaken echt? Hierbij een knotsgekke en dynamische format met onze CEO, Guillaume Boutin! Dacht je dat je hem goed kende? Hieronder zie je wat we hem vroegen. 'This or that' is een luchtige serie die elke maand zal terugkeren. En jij, liever ketchup of mayonaise?

De video bestaat alleen in het Frans, je kunt de ondertitels wijzigen door op het instellingenwiel te klikken, ondertitels en Nederlands te kiezen!

 

Dit is wat ik bedoel. Video alleen in het Frans. Toch mis ik de vorige CEO, Dominique Leroy. Dan was deze video in meerdere talen geweest. Dan waren deze problemen misschien niet geweest. Zij stond ervoor open. We zijn bij Proximus aan het verfransen. Nooit iets gehoord van deze CEO wat de doelstellingen zijn naar de toekomst toe.  Wordt niets meer gedaan voorbeeld basispakket TV in Vlaanderen. Geen opwaardering van verschillende zenders naar HD, Engelse en Duitse zenders. Toevoeging van Fox, Eurosport 2 etc . We zijn er in Vlaanderen op achteruit gegaan heel jammer 😷🤔😥😪

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 Dit is een funvideo die we ook bij andere medewerkers afnemen. We krijgen hier inderdaad allemaal de keuze om dat in onze moedertaal te doen. Vandaar dat deze niet in het NL is, maar wel met ondertiteling. Guillaume Boutin volgt wel Nederlandse les en in officiële communicaties of interne video’s doet hij wel altijd de moeite om toch ook NL te spreken. Niet voor iedereen even makkelijk om snel en perfect een andere taal te leren :wink:

Op www.proximus.com vind je alle info over onze doelstellingen en toekomstvisie. 

@adegeest  @paarswit @Karel Van Gutte @willsie  @Pinanti Er zijn ondertussen nog herstellingen uitgevoerd op de mailboxen die problemen hadden. Ook de ingevulde formulieren zijn behandeld. Ik heb de link voor het formulier ook nog even getest en krijg het wel te zien. Vermits jullie reactie al van enkele dagen geleden is, vraag ik toch nog even opnieuw of jullie nog steeds hinder ondervinden ? Laat het dan zeker hier weten, dan laat ik het verder onderzoeken. 

@Pinanti Je mailpaswoord is gereset op 26/1. Dit moet ook gewijzigd worden in Outlook. Als dit al gebeurd is, neemt hij het blijkbaar niet volledig aan. Je kan dit nakijken via Bestand - Accountinstellingen - op je account klikken en dan op ‘wijzigen’

inkomende server: imap.skynet.be

beveiliging: SSL

poort: 993

Gebruikersnaam: fa123456

uitgaande server: relay.proximus.be

beveiliging: START TLS of TLS

poort: 587

authentificatie: ja

gebruikersnaam: fa123456@proximus.be

@HadewychT 

Geachte mevrouw,
Het probleem is nog niet opgelost.
Dank voor uw toekomstige tussenkomsten.

Hartelijk,

Reputatie 7
Badge +4

@Karel Van Gutte Ik heb ticket IM11805034 aangemaakt voor u. Normaalgezien zou het probleem dan binnen 24-48u opgelost moeten zijn. 

Ik heb ondertussen al vijf maal gebeld, de derde keer ook een ticket gekregen IM 11790857. Mijn mail wordt doorgestuurd naar gmailadres, maar dit los het probleem niet op. Want als ik een mail wil beantwoorden, komt het bij mijn skynetmail terug en wordt het terug naar gmail gestuurd. Mijn emailcontacten ben ik ook allemaal kwijt. Ik ben al vele jaren klant en nooit ontevreden geweest, maar dit blijft duren en als je belt, krijg je telkens hetzelfde antwoord: “onze technici zijn er mee bezig, maar het gaat een tijdje duren”. Ik ben zeer gedulding geweest, maar vier weken is genoeg geweest!!!! Ofwel doen jullie niks aan het probleem ofwel zitten er een hoop onbenullen aan het werk, wordt tijd dat er echte technici eraan beginnen, want dit is helemaal geen reclame voor proximus en als het blijft duren ga ik test aankoop, de inspecteur en alles wat mogelijk is inschakelen.

Reputatie 2
Badge +1

blijkbaar zijn er dan toch nog mensen met problemen; In een recent antwooord van proximus werd er gesteld dat ik bijna de enige was met problemen. Men de historiek van mijn webformlier  exact weergeven, ook hoeveel keer dat mijn account was verbeterd; Doch mijn enige vastelling blijft die webmail werkt niet (ook na 5 pogingen om het te verbeteren); Werk nu van miserie met google,.

Er is weer een ticket aangemaakt , en binnen 24-48 uur zou het werken. Heb daar wel geen hoop op. 

Blijkbaar wordt wel goed bijgehouden hoeveel keer men iets vraagt , enz en dat is het. Onbegrijpelijke service op dit gebied.

 

Reputatie 2
Badge +1

Ben blijkbaar niet alleen. In een reactie (via onbudsman) leek het of ik blijkbaar bijna alleen was met problemen. Proximus had heel goede statisieken van mijn aanvragen via webformulier , en hoeveel keer men mjn account had verbeterd. Resutaat ; geen verbetering Werk nu maar via google intussen. Voel me van alle kanten in de steek gelaten. Maar ja , er is weer een ticket aangemaakt , oplossing binnen 24-48 uur beloofd (zie hierboven). Ben curieus. Schandalige behandeling van meestal oudere klanten (skynet) ;   

Reputatie 1

ik krijg mijn mailadres niet meer in Outlook?????

Momenteel is het bij mij opgelost, of toch voorlopig!!!! Hopelijk bij al de andere mensen met problemen nu ook

Reputatie 2
Badge +1

Momenteel is het bij mij opgelost, of toch voorlopig!!!! Hopelijk bij al de andere mensen met problemen nu ook

Helaas niet bij mij

@HadewychT 

Beste, 
Alles zou opgelost zijn na 24-48 uur?
Het zijn reeds 72 uur…..
Enig vooruitzicht op een oplossing?

Dank,

Al meer dan een maand geen toegang tot mijn emails. Eerst word je verschillende keren doorgestuurd naar hun ‘Banx’ pagina bij ingeven van je gegevens op de webmail. Dan krijg je steeds het bericht : Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.

Dan probeer je een mail te sturen via de website maar dan krijg je een foutmelding, dan bel je enkele keren en na zeer lang aanschuiven krijg je dan een medewerker die je met moeite verstaat en die dan nieuwe paswoorden begint aan te maken en het probleem alleen maar erger maakt!!!!  Dan geef je je gegevens door via de mail problemen link maar daar hoor je niets van, ….

Schandalig dat er zo veel problemen niet opgelost geraken bij een telecombedrijf dat één van de grootste van België is! EEN FLOP

Reageer