Beantwoord

Tegen verminderde prijs naar TW Classic

  • 8 May 2019
  • 5 reacties
  • 329 Bekeken

Maandag een leuk aanbod ontvangen via mail van Proximus/Skynet, maar als we op de link klikken om hiervan gebruik te kunnen maken, krijgen we de boodschap dat het klantnummer waarschijnlijk foutief is. Een mail naar "proximusevents" werd nog niet beantwoord en gisteren wist bijna niemand op de klantendienst (althans niet de 5 mensen die we aan de lijn kregen) iets over deze actie. We kregen wel de bevestiging dat we het correcte klantnummer gebruiken.
Worden we nu even verlekkerd en krijgen we dan het deksel op de neus?
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 May 2019, 15:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Hoi Samantha,

Net uitgeprobeerd en alles is gelukt. De tickets zijn besteld, betaald én afgedrukt. Dat is een hele opluchting na alle antwoorden die we via de klantendienst, de commerciële dienst én de financiële dienst hadden gekregen. Daar wist men niks van deze actie of zei men zelfs dat het om phishing ging. Sommigen hadden zelfs nog nooit van TWClassic gehoord!

Leve het forum dus en iemand zoals jij die het probleem begrijpt én kan oplossen.

Dus bedankt en tot misschien ooit.

Met vriendelijke groeten,

Manu en Luc.
Graag gedaan hoor! :)
Ik geef je feedback ook door, het zou niet mogen dat er foute info gegeven wordt.

Veel plezier op TWClassic!! :)

groetjes Samantha
Hallo Manu en Luc
het is zeker niet de bedoeling dat jullie het deksel op de neus krijgen.
kan je mij het klantennummer doorsturen via een privébericht?
Dan kijk ik eens na wat er gaande is.
Reputatie 2
Badge +1
Van mij lukt het met in te loggen met ons gsm nummer.
Hallo Manu en Luc
Het probleem zou opgelost moeten zijn!
normaal heb je een mailtje gekregen van Proximusevents ook hierover.

Je kan inloggen aan de hand van je GSM nummer via https://www.ticketmasterbelgium.be/proximus/verification.cfm?eventcode=TW19J&lang=nl
Kan je me op de hoogte houden als het gelukt is, aub?