Vraag

surface pro voor bestaande klant?

  • 24 November 2021
  • 8 reacties
  • 139 Bekeken

Ik ben al jaren klant bij proximus, ik heb een tutimus pack. Kan ik als ik overschakel naar een flex pack ook genieten van de black friday promo voor een microsoft surface pro?


8 reacties

Een korting, alhoewel ik ze natuurlijk niet zou weigeren, is voor mij eigenlijk nog niet noodzakelijk. Gewoon ook kunnen genieten van zo’n heel interessante promo zoals nu die surface gratis na cashback zou ik al heel tof vinden. En ik begrijp best dat ze niet alle promo’s toegankelijk kunnen maken voor alle bestaande klanten, maar moesten we af en toe de keuze krijgen om eens deel te nemen, het zou al heel wat zijn. 
Want die ‘enjoy’ deals vind ik eigenlijk maar niks. ‘A tof, u bent bestaande klant? Dan mag u ons 500 euro geven voor een tv!! Nieuwe klant , die ons nog geen euro opbracht? A maar dan is de tv of de surface natuurlijk gratis, of voor 99 euro’

Het is alsof ze de bestaande klanten in hun gezicht staan uit te lachen soms. En ik weet ook wel dat alle operatoren zo te werk gaan, maar het is wraakroepend. Zeker als ik zie hoe het er in de buurlanden soms aan toe gaat.

Reputatie 1

Hallo Jeffrey, ik had net dezelfde vraag gesteld. Ik ben 7 maand klant bij proximus (Flex S) en heb bij mijn overstap geen enkele promo-aanbieding gekregen, ik ben nu ook geînterresseerd in de Microsoft surface laptop maar heb er blijkbaar geen recht op…. :-(

Proximus doe iets aub !!!!!!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @hendrikvermeiren je hebt genoten van de promo gratis activering en installatie + korting gedurende 3 maanden. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jeffrey6 zoals vermeld in de voorwaarden, is deze promo enkel geldig voor een nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest. Meer info onderaan deze pagina bij ‘voorwaarden’: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus Groetjes, Heidi

Zoals alle interessante promo’s enkel geldig zijn voor nieuwe klanten. Het is een oud zeer, maar bestaande klanten worden telkens verwaarloosd. Was het niet van de champions league geweest, ik zat al lang elders…

FYI: de proximus forummedewerkers kunnen, morgen als ze hier terug langskomen, altijd eens natrekken of je in aanmerking komt voor een trouwe klanten korting, ..
Hangt van je pack af dat je hebt, bv iemand die alleen een Internetabonnement heeft komt daarvoor niet in aanmerking.

Jeffrey6 heeft een Tuttimus Pack, zie eerste post ;)

Ja dat zal inderdaad een Proximus forummedewerker verder moeten natrekken wat het totaal plaatje is, en of er eventueel iets mogelijk is.

Reageer