Vraag

Snelle Vraag

  • 22 May 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Hallo, ik ga naar een nieuwe woning verhuizen en zou graag proximus internet/tv… aanvragen. (ik had telenet in mijn ouderlijk huis)

 

Ik ben al jaren klant geweest bij proximus met mijn mobiel.

Nu is mijn vraag: Kan ik mijn huidig abbonement gewoon toevoegin in mijn pack zonder een nieuw abonnement te neme en toch in aanmerking komen voor het cadeau? (Tv, xbox etc..)

 

Mvg

 


2 reacties

De term nieuwe klant wil daarom niet zeggen dat alles moet nieuw zijn bv een nieuw internet abo kan al voldoende zijn om als nieuwe klant beschouwd te worden, maar de Proximus forummedewerkers kunnen je hieromtrent meer info en details geven als ze hier terug langskomen op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@JohnR  De voorwaarden voor de promo met het cadeau zijn te vinden helemaal onderdaan deze pagina: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Gezamenlijk aanbod: van 03/05 t.e.m. 30/06/2021, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex met een mobiel abonnement kiest. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling abonnement via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.

Enkel het internetabonnement moet nieuw zijn (de mobiel hoeft niet nieuw te zijn) en het moet een Flex of Epic Combo pack zijn.

Groetjes,
Antonella

Reageer