Beantwoord

Radiofrequentie afstandsbediening

  • 13 October 2019
  • 6 reacties
  • 527 Bekeken

Hoi, ihkv een universele afstandsbediening te kopen die radiofrequenties aankan, zou ik graag weten op welke radiofrequentie de afstandsbediening uitzendt (om zeker te zijn dat ze compatibel zijn). Iemand een idee?

Vond het niet direct terug op/via google.
icon

Beste antwoord door jonathandr 14 October 2019, 09:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ter info: Is het niet zo dat bij sommige universele afstandsbedieningen dat je gewoon codes kunt kopiëren, mss is dit ook een oplossing indien je de nodige informatie niet moest vast krijgen.
Het betreft hier een universele ontvanger die je kan instellen via een app (en google home), dus niet een echte afstandsbediening. Dus ik zou echt wel die frequentie moeten weten. 😞
Hopelijk kan iemand van de Proximus medewerkers je de nodige inlichtingen geven morgen.
Reputatie 7
Badge +4
Het betreft hier een universele ontvanger die je kan instellen via een app (en google home), dus niet een echte afstandsbediening. Dus ik zou echt wel die frequentie moeten weten. :(
Hi steve
over deze info beschik ik jammer genoeg niet
we bieden hierop normaal ook geen support

Hoi, ik vraag gewoon naar de technische specificaties van de afstandsbediening :) Dit zou toch moeten na te vragen zijn bij de technische dienst?

Reputatie 7
Badge +4

@SteveW Neen, die info hebben we niet en kunnen we ook niet meegeven