Proximus bereikt definitieve samenwerkingsovereenkomst met EQT Infrastructure om samen een fibernetwerk in Vlaanderen te bouwen.

  • 28 November 2020
  • 28 reacties
  • 345 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Sorry maar ik heb noch supersnel internet, noch een stabiel netwerk. Volgens de eerste link zou ik dat moeten hebben maar dat is dikke bullshit. Storingen tot en met maar als er een test gedaan wordt, vindt men niks. En fiber is ook een dikke noppes.

Nieuwe tv en toch krijg ik bij momenten een zwart scherm. Als ik wel beeld heb, krijg ik regelmatig de melding dat er geen internet verbinding is voor de tv. De decoder is aangesloten met een kabel aan de BBox in dezelfde kamer als de BBox. De nieuwe tv staat ook in dezelfde kamer als de BBox.

Ik heb een gsm abonnement bij proximus. Ik hoor iedereen perfect maar de personen aan de andere kant van de lijn horen constant storing. Zo fel zelfs dat ze mij niet verstaan. Kom a.u.b. niet af met “u moet een nieuwe gsm kopen” want dit was bij de vorige ook al. Mijn huidige gsm is nog maar een jaar oud. De storing op de vaste lijn is minder luid.

Niemand wil onderzoeken wat er mis is. Het ligt altijd aan ons niet aan de lijn. Dat is ook dikke bullshit. De laatste technieker heeft zelf kunnen vaststellen dat de verbinding, zelfs met een versterker, suckt in huis.

De enigste manier om een klacht in te dienen is om een halve dag aan de lijn te hangen. Zeer frustrerend en maakt mij uitermate woedend. Het alternatief is dik meer betalen maar dat zit niet in mijn budget.

De laatste optie die ik nog heb, is proximus in gebreke te stellen. Hun service is niet volgens de afspraak (contract).

Reputatie 7
Badge +3

@Lieve Leyssens  Via deze links kan je de beschikbaarheid van internet en tv nakijken. Groetjes, Antonella

Beschikbaarheid van VDSL2 bij jou thuis | Proximus

Is fiber bij mij thuis beschikbaar? | Proximus

Beschikbaarheid van TV bij u thuis | Proximus

1 jaar geleden. Hoe ver zit men nu en hoelang moet ik wachten tot ik een 1G-lijn krijg?

Reageer