Vraag

Premiumpunten ingeruild..hoe bestel ik online een gsm?

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 416 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Heb wat premiumpunten ingeruild en hier via mail een bevestiging van gekregen met de bar-code. Kan ik deze barcodes dan online ook inzetten om een gsm aan te kopen? Of moet ik deze eerst online bestellen en daarna "betalen" in een shop?
En hoe weet ik waar en wanneer ik deze eventueel kan afhalen? (kan geen voorraden zien ...)
En kan de aankoop misschien ook afgeleverd worden in een afhaalpunt?
Kan er bij onvoldoende punten toch een gsm besteld worden mits een opleg in cash?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@raystef66 Je hebt je punten omgeruild voor 1 of meerdere waardebonnen?
Er zijn 2 mogelijkheden om deze waardebon(nen) om te ruilen:

  • Via de webshop: je hebt recht op onmiddellijke korting (bedrag vermeld op de bon) bij aankoop een mobiele/vaste telefoon, gsm/smartphone of tablet zonder abonnement.
  • Via Proximus Centers: de waardebon kan gebruikt worden voor de aankoop van een mobiele/vaste telefoon, smartphone of tablet zonder abonnement en ook voor de aankoop van accessoires.
Je kan meerdere waardebonnen combineren bij 1 aankoop.

De stock van de Proximus Centers kunnen wij niet nakijken. Daarvoor moet je je naar het Proximus Center begeven.
Als je online bestelt, kan je kiezen voor een thuislevering of afhaling in een postpunt op een datum naar keuze.

Groetjes,
Antonella
Reputatie 2
@raystef66 Je hebt je punten omgeruild voor 1 of meerdere waardebonnen?
Er zijn 2 mogelijkheden om deze waardebon(nen) om te ruilen:

  • Via de webshop: je hebt recht op onmiddellijke korting (bedrag vermeld op de bon) bij aankoop een mobiele/vaste telefoon, gsm/smartphone of tablet zonder abonnement.
  • Via Proximus Centers: de waardebon kan gebruikt worden voor de aankoop van een mobiele/vaste telefoon, smartphone of tablet zonder abonnement en ook voor de aankoop van accessoires.
Je kan meerdere waardebonnen combineren bij 1 aankoop.

De stock van de Proximus Centers kunnen wij niet nakijken. Daarvoor moet je je naar het Proximus Center begeven.
Als je online bestelt, kan je kiezen voor een thuislevering of afhaling in een postpunt op een datum naar keuze.

Groetjes,
Antonella


Bedankt voor je reactie.
Toch nog een paar opmerkingen.
Wanneer ik een gsm online kies, kan ik dan deze waardebonnen ergens invullen? Of hoe gaat dat in zijn werk?
En, stel, de gsm kost 86 euro, moet ik dan 90 euro aan waardebonnen ingeven? Of 80 en de rest met kaart betalen?
Reputatie 2

@raystef66 Je hebt je punten omgeruild voor 1 of meerdere waardebonnen?
Er zijn 2 mogelijkheden om deze waardebon(nen) om te ruilen:

  • Via de webshop: je hebt recht op onmiddellijke korting (bedrag vermeld op de bon) bij aankoop een mobiele/vaste telefoon, gsm/smartphone of tablet zonder abonnement.
  • Via Proximus Centers: de waardebon kan gebruikt worden voor de aankoop van een mobiele/vaste telefoon, smartphone of tablet zonder abonnement en ook voor de aankoop van accessoires.
Je kan meerdere waardebonnen combineren bij 1 aankoop.

De stock van de Proximus Centers kunnen wij niet nakijken. Daarvoor moet je je naar het Proximus Center begeven.
Als je online bestelt, kan je kiezen voor een thuislevering of afhaling in een postpunt op een datum naar keuze.

Groetjes,
Antonella
Bedankt voor je reactie.
Toch nog een paar opmerkingen.
Wanneer ik een gsm online kies, kan ik dan deze waardebonnen ergens invullen? Of hoe gaat dat in zijn werk?
En, stel, de gsm kost 86 euro, moet ik dan 90 euro aan waardebonnen ingeven? Of 80 en de rest met kaart betalen?

Iemand?
Wanneer ik een gsm kies dan kan ik enkel een proximus center aanduiden met voorraad.....
Hoe kan ik dan mijn waardebonnen online ingeven ?
En hoe kan ik dan kiezen hoe het geleverd wordt?
Ik zie hier namelijk nergens een optie toe...
Reputatie 7
Badge +3
Hoi @raystef66 , via deze link contacteer je meteen de juiste dienst voor jouw vragen: www.proximus.be/mijnonlinebestelling . Grt, Heidi
Reputatie 2
Ik heb naar Proximus gebeld en daar zei men mijn dat ik mijn barcode en ook nog eens mijn gewenste manier van leveren in het bestelproces kan ingeven....niets is minder waar.
Ik heb de bestelling met de proximusmedewerker samen overlopen en er is geen enkele manier waarop ik kan kiezen waar ik mijn barcode kan ingeven EN hoe ik een leverwijze kan kiezen....
Ik kan enkel AFHALEN in een center zo blijkt. Maar als deze gsm niet in een nabij gelegen center op voorraad is zoals in mijn geval is dit niet echt om blij van te worden.
NOCHTANS staat er op de website dat ik de leveringsmethode kan kiezen :
[h4]"Levering: gratis, snel en flexibel[/h4]
Gratis levering:
  • Voor alle producten die je online bestelt (uitgezonderd accessoires en One Drive for Business)
  • Via een UPS-afhaalpunt, Bpack van Bpost, koerierdienst of de Belgische Post (i.f.v. bestelde product). "
Ook zie ik op mijn mailwaardebon dat ik deze code PREMxxxxxxxxxx in mijn ONLINE bestelling kan ingeven.....NIET DUS !
* voor de aankoop van een toestel zonder abonnement via onze online webshop op www.proximus.be. Vul code PREMXXXXXXXXXXXXXX in tijdens de betalingsstap en geniet van een onmiddellijke korting op jeu online aankoop.

Hoe zit de vork nu eigenlijk in de steel aub??
En trouwens @AntonellaD zei hierboven dat ik ook kan kiezen voor thuislevering of afhaalpunt... Klopt dus niet want zo een optie heb ik niet in het bestelproces..
Reputatie 7
Badge +3
@raystef66 ik heb de bevoegde dienst gevraagd om je te contacteren. Grt, Heidi

Reageer