Vraag

nieuwe v7 decoder en tlc zender is verdwenen

  • 25 November 2020
  • 8 reacties
  • 520 Bekeken

sinds ik mijn v7 decoder uiteindelijk heb mogen ontvangen ging de installatie vanzelf. Maar nu is de zender TLC verdwenen. Contact gemaakt in de winkel (wijnegem) en hier vertelde ze me dat dit niet zou mogen. Ik ging opgebeld worden door de technische dienst. belletje gekregen maar geen gepaste oplossing. Zou toch niet mogen. Dus nu al verschillende weken geen TLC en vrouwtje ontevreden dat ik decoder heb gewisseld. Hoe los ik dit op??


This topic has been closed for comments

8 reacties

heel graag gedaan.

hoi martin ik heb the tutorial gevolgd en alles is ok, dus of jij of yorick hebben me goed geholpen, alvast bedankt aan beide!

Ter info indien je decoder nog eens moest omgeruild worden door een nieuwe wat je moet doen:

als een decoder omgeruild wordt deze deactiveren

→ Hoe vervang je een oude decoder door een nieuwe? | Proximus

NB: je kunt altijd hier opvragen hoeveel decoders mogelijk zijn → http://proximus.be/tvmogelijkheden 

ahaha iemand met kennis van zaken, net 45min met technische dienst aan de lijn gehangen en geen oplossing, ze hebben enkel een volledige reset van mijn tv gedaan, alles terug kunnen installeren. maar nu het volgende ik zou maar  1v5 en 1v7 mogen hebben, de mac code is38:5f:66:59:27:23, hopelijk krijg je dit snel afgehandeld. alvast bedankt yorickp

 

ja dat verklaart natuurlijk alles waarschijnlijk is de oude decoder die vervangen werd door een v7 niet van de lijn gedeactiveerd!

Reputatie 6
Badge +3

Kan het zijn dat u nog een 2de decoder heeft (V5 compact)?

Ik zie er momenteel 2 V5 compacts op uw lijn geregistreerd staan en 1 V7. 

Er zijn geen voldoende HD streamen om alle 3 decoders HD te geven dus heeft de V7, mits hij de laatste is die aangesloten is, geen HD. TLC is een HD kanaal dus zal dan niet zichtbaar zijn op die decoder.

 

Als u het MAC adres of serienummer kunt doorgeven (die op de sticker van uw V5 compact decoder staat) van de V5 compact decoder die nog in huis staat, kan ik de omgeruilde decoder van uw lijn halen en zal de V7 decoder ook HD krijgen nadat hij herstart wordt.

net geprobeerd maar 0 verandering

 

heb je de bbox (10 sec stroom onderbreken) en de decoder al eens herstart en vindt je deze zender dan niet terug via de TV Guide