Vraag

Netflix facturatie niet meer via proximus laten gaan

  • 1 September 2019
  • 5 reacties
  • 483 Bekeken

Ik heb sinds 1 juli 2019 enkel nog een gsm abonnement bij proximus en geen tv en internet meer.. Nu was mijn vraag waarom gebeurt nog steeds mijn Netflix facturatie via proximus en hoe kan ik terug overschakelen op van die Netflix waardebon kaartjes..
Alvast bedankt

5 reacties

Ter info: proximus medewerkers komen pas morgen hier terug langs op het forum.

Ik heb zelf geen netflix maar als je een netflix login moest hebben kun je via volgende link je betaalmiddel aanpassen > www.netflix.com/YourAccountPayment (cfr.: https://help.netflix.com/nl)
kijk eens mss wat dit oplevert?

NB: je kunt eventueel proberen via een chat met proximus medewerker, deze chat opent na een tijdje als je op deze pagina staat > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/vragen-over-netflix-op-uw-tv.html

Dit kwam erop nog dat het gefactureerd word door proximus maar kan dit niet zelf veranderen..
Mvg
Ik had nog iets bijgevoegd in mijn eerste bericht om eventueel te chatten met iemand van Proximus als je dit wenst (zie mijn eerst bericht onder NB: )

Of anders gewoon wachten tot morgen op iemand van Proximus om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Gina14,
probeer deze link even voor meer info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/vragen-over-netflix-op-uw-tv.html

​Wilt u geen Netflix meer?
U moet uw Netflix-account opzeggen, anders blijft uw betaling via Proximus doorlopen. Daarna kunt u Netflix deactiveren op MyProximus.
Hebt u een andere vraag over Netflix: toegang, abonnement, wijzigingen, kijken in SD, HD of Ultra HD, enz.? Raadpleeg de hulp-website van Netflix.

Zo zal het wel lukken ?
mvg,
Tina

Reageer