Nederlandse RTL haalt ‘Temptation Island’ en ‘Love Island’ van de buis

  • 26 November 2019
  • 5 reacties
  • 429 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Omdat er toch eens iets van mijn hart moet, dit berichtje kwam ik tegen, dit is het resultaat, van de hedendaagse programma’s op tv, in Nederland, want ook op onze zenders is het te bekijken,

Nederlandse RTL haalt ‘Temptation Island’ en ‘Love Island’ van de buis

zie site: laatste nieuws: https://www.hln.be/showbizz/tv/na-alle-ophef-rond-realityshows-nederlandse-rtl-haalt-temptation-island-en-love-island-van-de-buis~a7aa4dae/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2Furl%3Fsa%3Dt%26rct%3Dj%26q%3D%26esrc%3Ds%26source%3Dweb%26cd%3D1%26ved%3D2ahUKEwjsose93YjmAhVQXRoKHdUWCIYQxfQBMAB6BAgHEAM%26url%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.hln.be%252Fshowbizz%252Ftv%252Fna-alle-ophef-rond-realityshows-nederlandse-rtl-haalt-temptation-island-en-love-island-van-de-buis%7Ea7aa4dae%252F%26usg%3DAOvVaw3J4FKPCmTnufDyDitipRME

 Hopelijk wordt de zender “5” eens wat beter in 2020, alhoewel, zoals ze bezig zijn, is dit vrouwvriendelijke televisie? Alles draait om misdaad, sex, drugs, bloot, sex tape, naked attraction, temptation island, …

Is het tegenwoordig toegestaan om dergelijke programma’s uit te zenden? Ik kijk al véééle jaren niet meer naar “’4” “5” of q2 of die vitaya, al wat nog op mijn tv komt zijn (amusements) programma’s van eigen bodem of sport van eurosport. Schrap al die misdaadprogramma’s en iedereen zal weer met volle teugen naar tv kijken! Zonder te moeten geconfronteerd worden met wat men in het echte leven kan missen als kiespijn… misdaad.

Ik hoop in 2020, op meer amusement, sport, show, muziek op tv, dat zijn zo wat nog de enige die ik waardeer.

Hopelijk zijn we in 2020 eens verlost van die buurtpolitie of van die echte verhalen de kliniek, die reportages die ze soms op vitaya uitzenden, zijn ook gelijk aan die van “4” of “5”, en valt het doek voor naked attraction, sex tape, temptation island, love island en dergelijke series programma’s of reportages, zo zouden we pas Belgium great again maken.

Of van de eerste keer een einde van “4”, “5” “q2” en die “vitaya”, ze behoren niet tot mijn leefwereld

Er was alcohol in t spel, serveer dan water, dan zullen er geen ongelukken gebeurd zijn.

Zelf vind ik dat daar dan geen alcohol bij hoort, op tv en als vrijgezel tussen de vrouwen hou je je best nuchter.

Ik ben eens benieuwd of “5” nog gaat doorgaan met zo dergelijke programma’s, mijn kijkcijfers krijgen ze toch niet, zet nog liever mijn tv op stand-bye.

Timm1983

 


This topic has been closed for comments

5 reacties

Minder geweld op onze tv in 2020. Laat ons daarover eens zijn. Wie heeft daar wat aan? Ik niet.

Ik keer al die misdaad en aanstootgevende programmas de rug toe al jaren. Liever nog de 1000e herhaling van de kampioenen. Dat is komisch en amusant!

De buurtpolitie en die border security op vtm en de rest op 5. 4 en vitaya dat niet deugd. Weg er mee. Make belgium great again!

Timm1983

Reputatie 6
Badge +2

En gisteren toevallig  efkens op 3 gekeken en daar spraken ze van 250 naakte ontslagen bij Proximus. Zo’n dingen zouden ze moeten verbieden 

Ik heb net gelezen op tvvisie.be dat 5 toch doorgaat met die temptation island. Zo'n dingen mogen nog uitgezonden worden? Maak daar ook eens een einde aan! Is dat televisie voor de vrouw? Als t maar over overspel of schandalen gaat zeker!

 

Reputatie 6
Badge +2

Het voordeel is dat je toch kunt kijken naar wat je wil ; hoeveel zenders zijn er wel?