Vraag

layout factuur proximus

  • 28 January 2020
  • 4 reacties
  • 299 Bekeken

milieu is belangrijk en er zijn nog velen, zoals ikzelf die de factuur afdrukken. Waarom dat paarse vlak op de factuur? Gaat iedere keer een hoop inkt aan verloren, ik begrijp dat Proximus met zijn kleuren er een persoonlijke tintje willen aan geven maar een kader in de Proximus kleuren zou toch ook al ok zijn denk ik.


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Je kan ook opteren om in plaats van kleur in zwart/wit of grijswaarden af te drukken. De kwaliteit van een afdruk kan je ook instellen op besparend/concept zodat er minder inkt verbruikt wordt bij het afdrukken.

ik doe dit altijd zo trouwens in zwart wit en in concept, al probeer ik ook voor het milieu zo weinig mogelijk af te drukken, want als je ze elektronisch hebt is het in feite al voldoende, enfin volgens mij toch.

In ieder geval dank voor uw tijd en info, maar ik druk ook af in ZW en concept en ik heb die afdruk wel degelijk nodig voor mijn boekhouding. Maar dit is hier geen oplossing, zoals bv “ ik heb steeds rugpijn dus neem ik pijnstillers”, nee zoek de oorzaak! Ik had gehoopt op een reactie van iemand van Proximus zelf maar dat zal niet gebeuren denk ik.

Reputatie 7
Badge +3

@Hervé_05 

is een goed voorbeeld voor onze  Forum - ideeënbus ?

gr,

Tina