Vraag

Klacht indienen

  • 14 June 2022
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Beste

Ik zou graag een klacht willen indienen tegen een Proximus shop medewerker. Op de klantendienst werd ik elke keer van de kast naar de muur gestuurd 😡 Proximus klantendienst is niet meer wat het was, helaas! Volgens de laatste medewerkerster die ik aan de lijn heb gehad kan het enkel op deze manier.

Ik zou graag gecontacteerd willen worden om mijn verhaal te kunnen doen ( voor de zoveelste keer) en dat er eindelijk iets mee gedaan worst. 

 

Mvg

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Amina1982 

beste,

het spijt me dat je een dispuut hebt met een prox medewerker

Wil je aub zo veel mogelijk gegevens invullen in je forumprofiel?

contactgegevens?

Je mag me via privébericht ook een boodschap sturen die ik naar de shop verantwoordelijken kan doorsturen.

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

vriendelijke groeten

Tina

Reageer