Beantwoord

kan bepaalde opnames niet bekijken

  • 23 November 2022
  • 9 reacties
  • 511 Bekeken

Sedert gisteren kan ik via de decoder 4 opnames niet bekijken staat een play icoontje met streep erdoor. Nochtans staat er bij dat ze nog 44 dagen en meer beschikbaar zijn. Het betreft de opnames van neighbours op vtm2. De opnames van 8 tot 11 november kan ik niet bekijken. Die vanaf 14 november weer wel.

Op Pickx staan die 4 opnames zelfs helemaal niet.

 

Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Sara1981 23 November 2022, 17:44

Bekijk origineel

9 reacties

heb je de bbox al eens herstart (nadat je eerst de decoder stroomloos gezet hebt) door deze 10 sec stroomloos te zetten en als die terug opgestart is en je terug kunt surfen dan pas de decoder weer onder spanning zetten.

Zal ik morgen als eerste eens proberen.

heb je de bbox al eens herstart (nadat je eerst de decoder stroomloos gezet hebt) door deze 10 sec stroomloos te zetten en als die terug opgestart is en je terug kunt surfen dan pas de decoder weer onder spanning zetten.

Heb ik vandaag gedaan, maar het probleem blijft hetzelfde. 

Best dan een reactie afwachten van een PX forummedewerker (moderator) afwachten voor verder nazicht.

Best dan een reactie afwachten van een PX forummedewerker (moderator) afwachten voor verder nazicht.

Ok bedankt alvast

Reputatie 5
Badge +2

@Sara1981 Er zijn problemen geweest met de opnames van VTM2 die periode.

@Sara1981 Er zijn problemen geweest met de opnames van VTM2 die periode.

Oh ok

Ik wou een volledige serie van Trom bekijken (opgenomen van npo3) Alle zes afleveringen opgenomen, zoals alle opnames hier gedaan worden, ja via de decoder v7, Ik stel nu vast dat aflevering 1 en 2 symbool cirkel met doorstreepte pijl staan. (Item kan niet worden afgespeeld) Ik zocht al oplossingen en vond reeds zelfde probleem terug. En jullie junnen die twee afleveringen terug zetten, wil u zo goed zijn dat te doen aub? Ik hang liever niet aan telefoonben ziek , kanker) om jullie mogelijke vragen te beantwoorden, JA alles opdezelfde manier opgenomen. JA beideafleveringen zijn nog 42 dagen beschikbaar. NEE die twee kunnen niet worden afgespeeld aflevering 1 en 2 dus opname van 25 maart2023 beide, NEE ik heb niets aan de instellingen veranderd, nja opgenomen met decoder. JA decoder <TWEE keer heropgestart. JA stekker uitgertrokken en 15 sec gewacht, minstens, en NEE dat heeft het niet opgelost. Kunnen jullie deze twee afleveringen terugzetten aub, JA jullie kunnen dat, heb ij opgezocht. Ik, en l-mijn ziekte danken u dat u dat spoedig terug zal zetten. en dat ik daarvoor niet meer extra moet gaan bellen. JA U mag indien dat nodig is mij terugbellen. als nodig is geef ik u klantennummer telefoonnummer en alles wat je maar wil

Doodvermoeid maar hoopvol dat jullie nu spoedig die twee opnames terugzetten met hartelijk dank

Reputatie 5
Badge +2

@jean-paulknokke  Ik navraag gedaan bij de juiste dienst om te horen wat er aan de hand is en dat ze het in orde kunnen brengen.

Reageer