Vraag

GIDcode HLN

  • 16 November 2021
  • 11 reacties
  • 363 Bekeken

Hallo , ik kan al maanden niet meer op de plus artikels van het laatste nieuws . Nochtans staat alles correct gekoppeld . Na contact met jullie , contact opgenomen met hln . Deze sturen me nu terug naar jullie en vragen dus de GID code ? 

 

Kunnen jullie me verder helpen ? 

 

Groeten 

Rebecca


11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Rebecca130690 Ik heb net alles nagekeken en de koppeling in ons systeem is in orde.

Bedankt voor uw antwoord. 

De koppeling is inderdaad correct maar krijg maar geen plus artikels te lezen. Wordt al 2 dagen van kastje naar de muur gestuurd 🙄

Ter bijkomende informatie:

Het antwoord van het laatste nieuws was bij dergelijke problemen als volgt:

Wat te doen:
1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is,
moet de rechthebbende status opnieuw vrijgegeven worden door hun. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).
2. Vervolgens activeer je het pakket opnieuw via www.hln.be/proximus
Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
- Log in met jouw proximus account.
- Log in met jouw Het Laatste Nieuws account.
Er wordt opnieuw een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.
We raden je aan deze activatie uit te voeren via een computer of laptop en niet via een smartphon of tablet.
3. Indien de activatie niet lukt, bezorg ons jouw persoonlijke GID code.
Wij kunnen vervolgens controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.

Contacteer HLN op het nummer 02/454.25.90 / Optie 2.

@Rebecca130690 Ik heb net alles nagekeken en de koppeling in ons systeem is in orde.

 

Toch vragen ze de code. Kan ik deze nog verkrijgen ?

Reputatie 7
Badge +5

@Rebecca130690 In de MyProximus app kan je dit vinden onder My e-Press. Als deze actief staat bij je producten kan je dit aan tikken en verder gaan met inloggen. Daar kan je de code vinden in je HLN account. 

@DaisyS is dit dan het “HLN DIGITAAL PROXIMUS COMBI” nummer ? is dit de GID code, want een ander vind ik niet.

Is niet te vinden in het account van hln.. 

Reputatie 7
Badge +4

@Rebecca130690 Voor als het nog niet in orde is, heb ik je GID aangevuld in je profiel van het forum. Je mag het anders ook hier laten weten zodat wij alsnog een mail naar HLN kunnen sturen hiervoor. Mijn excuses voor het aanslepende ongemak. 

 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen of opvragen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet/zie je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Ook ik heb hetzelfde probleem, mijn man staat als beheerder in de proximus app,account gekoppeld aan HLN

Ook de vraag voor gid code,Proximus gecontacteerd,die kunnen mij niet verder helpen, opnieuw naar HLN gebeld,zelfde uitleg dat code van Proximus moet komen. Inmiddels al enorm veel tijd verloren hiermee. Gister bijna 1u in de live chat gewacht letterlijk want niemand mij ter hulp gestaan,buiten om de 10min een standaard bericht.

Kan er nu dan mss iemand reageren met zen oplossing?

Ook ik heb al 3 weken een probleem.  Mijn proximus account is zelf corrupt geraakt. N a de reset nog steeds geen toegang tot HLN. 

Ik denk dat het probleem bij de 2 abonnementen limiet zit.

Zou moeten zijn 2 actieve abonnementen.  Om de een of andere reden is mijn laatste HLN - Proximus abonnement inactief gezet !  en nu kan ik niet meer bij HLN inloggen, terwijl voor Proximus dit nog steeds actief is !   AUB doe eens een goede tracing en analyse samen met HLN .   Dank U 

 

Beste,

HLN vraagt achter de GID code van mijn Proximus account. Ik heb reeds proberen te bellen naar het nummer, maar de lijn sluit automatisch zelf af zonder ik verder geholpen ben.

In mijn abonnement zit digitaal HLN. Kan u mijn persoonlijke GID code geven aub?

 

Alvast bedankt.

Reageer