Beantwoord

Geluidsoverlast / onnodige luchtvervuiling

  • 19 January 2019
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

Hallo,
Een Proximus-camionette staat al van VOOR 08u35 (Kartuizersstraat 92 te 1000 Brussel), onbemand, met draaiende motor. De technieker is buiten aan het werken. M.a.w. staat die motor inmiddels al meer dan één uur te draaien ! Euh, voor wie, voor wat ?
Ik ben al jaren lid van het wijkcomité EN van Proximus en wil graag een steentje bijdragen tot een goede samenleving in deze wijk.
Gewoon afzetten, die motor. En ja, het is koud (maar zo lang duurt het niet om warm te hebben in je camionette eens je met je voertuig vertrekt)...
Willie.
icon

Beste antwoord door frank 19 January 2019, 09:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Spreek eens met die mens
Zou ik normaal al lang hebben gedaan maar ben met mijn (uitgebreid) menu bezig voor mijn genodigden van deze avond. En nu ga ik weer verder werken. En ja, de motor staat nog steeds aan...
Ik moet hier wel aan toevoegen dat het spreken met die "mens" ook totaal onmenselijk kan uitdraaien, daar kan één van mijn buren hier van meespreken.
De mentaliteit hedendaags is wel meer in de zin van er moet mij hier niemand de les komen spellen wat ik mag en niet mag....
Dus als je het doet pak het dan best heel diplomatisch aan ☺️
Gelukkig zijn er ook nog anderen en moeten we ze niet allemaal over één kam scheren
PS: valt heel vaak voor, heb dit in de buurt ook al dikwijls opgemerkt dat ze gewoon hun motor laten draaien en je mag er een uur of later terug voorbijkomen dan draait die motor nog, zoals je zegt en het moet daarom niet zo koud zijn als vandaag....
Eventjes de politie bellen?
Niet voor een klacht tegen lawaai en stankoverlast, maar om mee te delen dat een (bestel)wagen al uren stelensklaar staat. Wanneer je je auto "onbeveiligd" achterlaat kan je een boete krijgen, dus ....

😎

Reageer