Beantwoord

Facebook icoon van snel wisselen van account

  • 3 September 2018
  • 12 reacties
  • 845 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
morgen,
Is er iemand die weet, hoe ik het Facebook icoon van snel wisselen van account terug krijg?
Na terug installeren van laptop is dat weg.

icon

Beste antwoord door Martin 27 April 2019, 10:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

lukt het dan niet als je in je één account nog ingelogd bent dan opnieuw inloggen op facebook met de logins van je tweede account.
Reputatie 2
Badge
lukt het dan niet als je in je één account nog ingelogd bent dan opnieuw inloggen op facebook met de login van je tweede account.Neen al geprobeerd, als ik bv; ingelogd ben met jan en ik doe aan ander tabblad in mijn browser open. Dan kom ik uit bij Jan en moet ik eerst uitloggen om een ander account te kunnen kiezen. Is op mijn laptop! icoon komt niet terug...
Reputatie 2
Badge
En nog steeds heb ik het niet terug. Facebook geeft ook geen antwoord.
Ik ben totaal niet zeker of het er iets mee zou kunnen mee te maken hebben maar mss eens de cookies wissen of met andere browser proberen.
Reputatie 2
Badge
Andere browser en cookies al gewist maar nog steeds niets...Weet wel dat het normaal 4 a 5 dagen duurt voor je dat icoontje krijgt. maar zoals je ziet is het al heel lang....
Badge
Als je cookies verwijderd worden, verdwijnt ook dat icoontje (de optie om van account te wisselen). Na enkele dagen komt dat vanzelf terug nadat je handmatig eens inlogt op beide accounts.
Reputatie 2
Badge
Als je cookies verwijderd worden, verdwijnt ook dat icoontje (de optie om van account te wisselen). Na enkele dagen komt dat vanzelf terug nadat je handmatig eens inlogt op beide accounts. Dat heb ik al een paar maal gedaan en na 7 maanden proberen, nog steeds niet terug. Heb facebook ook al laten weten een paar maal, maar nog steeds niets. Heb het op ander pc geprobeerd en nog steeds niets. Toch bedankt voor je info...
Ik heb dit vroeger ook al geprobeerd door ander browsers te proberen en ook door alle cookies te wissen en die optie is nooit teruggekomen bij mij.
Toen ik verleden jaar een nieuwe laptop gekocht heb, had ik deze optie wel automatisch door op twee accounts in te loggen, dus vermoed ik dat dit toch ergens op de pc op één of andere manier bewaard wordt maar hoe of waar?
Reputatie 2
Badge
Ik heb dit vroeger ook al geprobeerd door ander browsers te proberen en ook door alle cookies te wissen en die optie is nooit teruggekomen bij mij.
Toen ik verleden jaar een nieuwe laptop gekocht heb, had ik deze optie wel automatisch door op twee accounts in te loggen, dus vermoed ik dat dit toch ergens op de pc op één of andere manier bewaard wordt maar hoe of waar?
Dat klopt, ik vermoed dat ook. Maar die vraag had ik ook al gesteld aan Facebook. Op verschillende plaatsen maar nergens geen antwoord....
Ja en op de facebook help pagina zeggen ze het volgende :

Als je het pictogram voor wisselen tussen accounts niet ziet...
Meld je af bij een account en meld je daarna aan met een ander account.


Was het maar zo simpel!

PS: dit was wel zo in het begin toen ik dit gedaan heb op mijn oude laptop, maar achteraf als de account wisselaar niet meer zag verschijnen hielp die opgeven oplossing niet.
Reputatie 2
Badge
Ja en op de facebook help pagina zeggen ze het volgende :

Als je het pictogram voor wisselen tussen accounts niet ziet...
Meld je af bij een account en meld je daarna aan met een ander account.


Was het maar zo simpel!

PS: dit was wel zo in het begin toen ik dit gedaan heb op mijn oude laptop, maar achteraf als de account wisselaar niet meer zag verschijnen hielp die opgeven oplossing niet.
Ik begrijp niet waarom ze dat icoontje niet standaard in Facebook zetten. Heb al heel veel, hetzelfde probleem gehoord. FB vergeet zijn gebruikers. Maar heb wel een extensie in Google Chrome gevonden die goed werkt. Sessionbox. Blijf FB lastig vallen aandringen naar een goede oplossing. Prettige dag nog.
Ok, ik zal ze ook maar eens aanspreken.
Voor u ook nog een prettig weekend.