Vraag

Eleven Sports - Voetbal - PRO LEAGUE



Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 6
Badge +2

In een ander topic over voetbal dacht ik gelezen te hebben dat de technici er mee bezig zijn. Bij mij lukt het, gratis eerste maand, dan 17 euro. Het wordt dus wachten op iemand van Proximus morgen, vandaag gaat dat niet meer lukken. Kom allen bij mij kijken, maar ik woon te klein om al die ontgoochelde mensen op te vangen. 😍

Reputatie 7
Badge +3

Zodra hier meer nieuws over is, zal dit via een persbericht worden bekend gemaakt:

https://www.proximus.com/nl/news.html#

Groetjes,
Antonella

Reputatie 6
Badge +2

Over het algemeen heb ik veel respect voor de oplossingen die AntonellaD en Tina.b aanreiken. De informatie in de link hierboven is echter fout of misleidend, en dat is verkeerd. Wie enkel de titel leest van het persbericht kan misschien geloven dat Proximus een overeenkomst heeft met de Belgische voetbalbond. Die overeenkomst gaat wel niet over het voetbal van de Proleague. Wie wat verder leest ontdekt nogal wat kronkels mbt het Belgisch topvoetbal. De waarheid is dat er mbt het voetbal georganiseerd door de Proleague er niets anders zijn dan ruzie en onduidelijkheid. Het voorstel van de Proleague geformuleerd op de laatste AV (Beveren zakt, Brugge is kampioen, doorgaan  met 16 ploegen en playoffs) is gewoon afgeschoten door het BAS, dat is wel een juridische instantie, zeg maar een hogere rechtbank. Die uitspraak is in principe rechtsgeldig en moet gerespecteerd worden. Volgende maandag is er een nieuwe vergadering van de Proleague en zullen ze zoeken naar juridische middelen om de beslissing van het BAS niet te moeten respecteren. De VRT berichtte daar gisterenavond nog over en besloot dat het absoluut niet zeker is dat de competitie op 8 augustus kan beginnen. Bovendien is er nog geen overeenkomst tussen Proximus  en de rechtenhouder Eleven van het Belgisch topvoetbal . Al komt die overeenkomst misschien wel in orde, men werkt er aan. 
 

Wat zeker is dat er voetbal is op 1 augustus : dat is de bekerfinale tussen Brugge en Antwerp. Zeker te bekijken. Antwerp zal wel winnen of Martin dat nu graag heeft of niet!
 

Ik maak van de gelegenheid gebruik om nogmaals te betreuren dat we nu veel betalen voor all sport, toch zeker als men enkel geïnteresseerd is in het Belgisch voetbal. 

Reputatie 7
Badge +3

Belgisch voetbal (Jupiler Pro League en D1B Pro League) zal inderdaad worden uitgezonden op de nieuwe Eleven Pro League kanalen (111, 112, 113). Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +2

 Zopas heeft ook Westerlo ongelijk gekregen in zijn geschil tegen de pro league. Er zijn op dit ogenblik geen juridische obstakels meer om te starten dit WE. Of gaat Westerlo in beroep? Proximus heeft alvast zijn drie kanalen geopend.

Reputatie 6
Badge +2

Hoogtepunten van alle matchen van de Proleague kan men ook bekijken via de app van de KBC, gratis voor de goede klanten, te betalen voor de anderen. De maandelijkse prijs zal wel niet hoger zijn dan een cheese burger. Hoeveel dat dat is weet ik niet.

Dus we kunnen effectief morgen de matchen van de jupiler pro league al volgen?

Reageer