Vraag

Eleven Sports - Voetbal - PRO LEAGUE



Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 6
Badge +2

De drie kanalen zijn nu wel toegevoegd.

Reputatie 6
Badge +2

 Zopas heeft ook Westerlo ongelijk gekregen in zijn geschil tegen de pro league. Er zijn op dit ogenblik geen juridische obstakels meer om te starten dit WE. Of gaat Westerlo in beroep? Proximus heeft alvast zijn drie kanalen geopend.

Reputatie 7
Badge +3

Belgisch voetbal (Jupiler Pro League en D1B Pro League) zal worden uitgezonden op de nieuwe Eleven Pro League kanalen (111, 112, 113). Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Belgisch voetbal (Jupiler Pro League en D1B Pro League) zal inderdaad worden uitgezonden op de nieuwe Eleven Pro League kanalen (111, 112, 113). Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +2

Als we maar kunnen kijken hé!

Beste Cvanloon. Je zal je lievelingswedstrijd zaterdag toch moeten bekijken op 111 en niet op 121. En tot op heden zijn 111, 112 en 113 nog niet beschikbaar.

https://www.proximus.com/nl/news/20200717-jupiler-pro-league-on-proximus-pickx.html

 

UPDATE: De kanalen 111, 112 en 113 zijn nu beschikbaar op Proximus (12.00 uur)

Reputatie 6
Badge +2


 

Vroeger werd het Belgisch voetbal uitgezonden op 101 …..110. En die kanalen zijn nog altijd voorbehouden aan AS all sports IS international sports en BS belgian sports.

Waarom zou dat dit jaar ook niet kunnen? Waarom houdt u zo sterk vast aan 111 112 113? Is er een wet die zegt dat dat moet? Ik heb een abonnement all sports, daarin zit het Belgisch voetbal, dus kijk ik zaterdag 8 augustus naar de eerste match. Op welk kanaal juist kan me eigenlijk niet schelen.  

 

Nee hoor, ook in Vlaanderen heb je eleven sports 1,2 en 3 op 121,122,123. Deze zijn gewoon beschikbaar samen met de Proximus sports kanalen in je all sports abonnement.

 

Echter hier wordt geen Belgisch voetbal op uitgezonden.

 

Alle Belgische competities komen op 3 nieuwe kalen nl Eleven pro league 1,2 en 3 en dit op 111,112,113.

 

Echter zijn deze een paar dagen voor de competitiestart nog niet beschikbaar...

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb eens naar de kanalen gekeken van Proximus in Wallonië en daar zijn 121 122 123 gereserveerd voor Eleven Sport. Je gaat moeten verhuizen hè! 😪

Dat moet inderdaad  veranderen. 

Belgisch voetbal zal worden uitgezonden op Eleven Pro league 1, 2 en 3 kanalen op 111,112,113.

 

Echter op vandaag zijn deze nog steeds niet beschikbaar...

Reputatie 6
Badge +2

Neen, ik heb dat nog niet nagezien, maar in het verleden werden de wedstrijden uitgezonden op 101, 102   …  of is mijn geheugen te slecht. Moet dat veranderen? Ik denk niet dat de kanalen van eleven moeten overeenkom met de kanalen die Proximus  gebruikt. Uiteindelijk koopt Proximus van eleven sports een signaal en zendt dat uit.

Op jouw decoder heb je op kanalen 111,112,113 dus Eleven pro League 1, 2 en 3 reeds actief?

Of heb je het over de gewone Eleven 1,2, 3 kanalen op 121, 122, 123?

Reputatie 6
Badge +2

Bij mij zijn de kanalen voor die voetbal al “aktief” en zenden allerlei dingen uit maar echt voetbal uitzenden zal pas vanaf zaterdag zijn, mooie match Brugge - Charleroi , om 16.30 uur denk ik.

Dat klopt,  je bent echter rechtenhouder maar de nieuwe Eleven Pro league kanalen zijn een paar dagen voor de competitiestart nog nergens te bespeuren.

Vreemd...

Reputatie 6
Badge +2

  Normaal start dit WE de Belgische competitie en Proximus heeft een akkoord met de rechtenhouder eleven sports om het Belgisch voetbal uit te zenden. Dit is zeker voor 1A en 1B en ik denk ook voor het vrouwenvoetbal. Je moet om dat Belgisch voetbal te zien een abonnement all sports kopen voor 16,95 euro en de eerste maand is/was gratis. 
Of de competitie werkelijk start hangt af van

  • de mogelijke rechtszaken die misschien nog uit de lucht vallen. De grootste obstakels zijn al uit de weg, maar na ...
  • het is nog niet zeker of de Antwerpse clubs in hun stadion mogen spelen wegens een vroegere beslissing van de Antwerpse goeverneur. Ze heeft vandaag gezegd dat de minister van sport weyts dat maar moet beslissen. 
     
  • als de coronasituatie verslechtert weet je nooit, maar ik zie het wel goed komen. Het zal alleszins met weinig of geen publiek zijn. De meeste of alle clubs hebben beslist om zonder supporters te spelen.

 

Badge

Beste proximus,

 

Hoe zit het met het Belgisch voetbal bij proximus?

Het is 5 voor twaalf en de abonnee’s weten nog niets, ook de klantendienst valt uit de lucht…

Toch een lieve juffrouw die het een hele goede vraag vondt omdat ze het voetbal zelf volgt en is ze zich gaan informeren over de situatie!

Proximus heeft moeten onderhandelen met eleven sports en om voetbal te kunnen blijven zien via proximus, hiervoor moet je de tv optie all foot abonnement hebben. Bij Flex pakket kost dit 16€ bij familus 17€

Wordt uitgezonden op de kanalen van 100 tot 123
Blijkbaar is de tv gids nog niet up-to-date wegens corona en procedure’s voor de rechtbank?

Ik zou zeggen aan de proximus top, bezorg je de juiste info aan jullie klanten, want dit is geen manier van werken!

Aan de juffrouw die mij geholpen heeft, thx voor de info en me vriendelijk te willen verder helpen met mijn vragen!

Ik hoop dat het voor jullie ook een beetje duidelijker is 

 

mvg,
Geert B

Volgens de ene agent van de Proximus helpdesk (telefonisch) wordt Belgisch voetbal uitgezonden op Eleven 1, 2 en 3. Volgens de andere op het pickx kanaal (preset 11) waar je dan een keuze moet maken. 

Een derde geeft aan dat de nieuwe Eleven Pro league kanalen zaterdag worden toegevoegd. Als dat niet zo is best nog even terugbellen dan :thinking:
Via twitter nog geen reactie vernomen.

Het lijkt er toch wat op dat het voor hen zelf niet geheel duidelijk is… Best vreemd, wetende dat de eerste wedstrijd start op zaterdag.

Volgens het persbericht op 17 juli worden 3 nieuwe kanalen toegevoegd op 111, 112, 113…
Op vandaag zijn deze nog steeds niet toegevoegd.

Reputatie 6
Badge +2

Dat gaat over het doorverkopen vande rechten door de rechtenhouder eleven aan Proximus. Hierdoor mag Proximus oa het Belgisch voetbal uitzenden. Maar dat is in een duur pack met ook internarnationaal voetbal, Belgisch voetbal alleen ga je nergens vinden.

Bij eleven bieden ze enkel Belgisch voetbal aan. 

Goed nieuws!

Dat gaat over het doorverkopen vande rechten door de rechtenhouder eleven aan Proximus. Hierdoor mag Proximus oa het Belgisch voetbal uitzenden. Maar dat is in een duur pack met ook internarnationaal voetbal, Belgisch voetbal alleen ga je nergens vinden.

Bij eleven bieden ze enkel Belgisch voetbal aan. 

Is het dit hier mss dat bedoelt wordt ?

→ https://www.proximus.com/nl/news/20200717-jupiler-pro-league-on-proximus-pickx.html

Vanaf augustus 2020 worden de drie nieuwe zenders van Eleven Sports die voorbehouden zijn voor het Belgische voetbal, toegevoegd aan het All Sports-aanbod van Proximus. Ze zijn beschikbaar op de kanaalnummers 111, 112 en 113.

Idd. Die zenders zijn bij mij nog niet toegevoegd. 

Reputatie 6
Badge +2

Dat gaat over het doorverkopen vande rechten door de rechtenhouder eleven aan Proximus. Hierdoor mag Proximus oa het Belgisch voetbal uitzenden. Maar dat is in een duur pack met ook internarnationaal voetbal, Belgisch voetbal alleen ga je nergens vinden. Helaas!

Is het dit hier mss dat bedoelt wordt ?

→ https://www.proximus.com/nl/news/20200717-jupiler-pro-league-on-proximus-pickx.html

Vanaf augustus 2020 worden de drie nieuwe zenders van Eleven Sports die voorbehouden zijn voor het Belgische voetbal, toegevoegd aan het All Sports-aanbod van Proximus. Ze zijn beschikbaar op de kanaalnummers 111, 112 en 113.

In de originele persmededeling gaven ze toch aan de 2 zenders toe te voegen. 

 

Zou inderdaad jammer zijn als die niet zou doorgaan. Want ik neem ook het abonnement voor Belgisch voetbal. 

Reputatie 6
Badge +2

Daar vind ik toch op de ste van eleven sports niets van terug. Wel een verandering van zendernummer voor de drie zenders. 
Blijven volgen zou ik zeggen want alleen Belgisch voetbal interesseert me, hopelijk komt Proximus ooit tot inzicht en keert men terug naar de vroegere toestand.

Wanneer mogen we de nieuwe zenders van Eleven Sports verwachten?

Er zouden 2 nieuwe zenders per taalgebied komen die uitsluitend Belgisch voetbal zouden brengen. Dit naast de huidige 3 zenders.

Momenteel zie ik die nog niet in de tv-gids staan.

Reageer