Cadeau aan € 99 met Flex? Uw trouw wordt NIET beloond. :-(

  • 7 December 2021
  • 7 reacties
  • 763 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie sinds vorige maand reclame passeren voor een cadeau van PX aan haar klanten met Flex waaronder een Surface Laptop Go aan € 99. Alle klanten met een Flex pack? Nee, enkel nieuwe klanten.

Als jarenlange PX-klant, eerst met een ouder pack en daarna op Flex overgestapt, wordt mijn loyaliteit aan dit bedrijf kennelijk niet gewaardeerd. Alle andere cadeaus en "ervaringen" interesseren mij niet. Een mooie Laptop of Smart TV voor een kleine prijs natuurlijk wel, maar die krijg je dus niet.

Ik vind dat PX wel eens wat meer aandacht aan trouwe klanten mag besteden i.p.v. enkel nieuwe klanten te belonen.


7 reacties

FYI: aan trouwe klanten worden bv. op een andere manier beloond in de vorm van een maandelijkse korting, maar de Prox forummedewerkers kunnen dit altijd voor u verder bekijken wat er evetueel mogelijk is voor u, als ze hier de draad opnemen. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben niet op de hoogte van maandelijkse korting, dus ben zeker benieuwd om hier iets over te vernemen.
Ik heb, integendeel, mijn vorige korting - Affinity Pack via FED+ kaart - moeten opgeven toen ik naar Flex ging.

Inderdaad sommige kortingen zoals affinity zijn niet compatible met Flex packs, maar gewoon inderdaad verder afwachten tot Prox medewerkers hier reageren.

Reputatie 7
Badge +3

@Sebastiaan_04 

ik heb je vraag doorgestuurd.  Indien betrokken dienst een toekenning doet, ontvang je bevestiging via mail

Eén ding staat vast : we kunnen nooit voor alle klanten goed doen :-), dat hebben we ondertussen al geleerd

Weet dat je in je Flex pack (met vaste lijn) nu altijd gratis kan bellen met vaste lijn: wat ik toch een meerwaarde vind in het Flex pack en dit was vroeger een betalende optie… 

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 4
Badge +1

@Sebastiaan_04

 

Eén ding staat vast : we kunnen nooit voor alle klanten goed doen :-)

 

 

Het gaat hier niet om alle klanten: mijn punt is dat u veel doet voor toekomstige klanten en in verhouding te weinig voor bestaande klanten.

Reputatie 7
Badge +3

@Sebastiaan_04 Elke klant heeft bij aanvang van een promotie kunnen genieten.
Bestaande klanten kunnen, net zoals nieuwe klanten, altijd intekenen op een gecombineerd aanbod ‘smartphone+abonnement’: De beste smartphones | Proximus.
Via Enjoy! kan je genieten van meerdere voordelen en promoties. Ook worden er regelmatig wedstrijden georganiseerd waarbij je leuke prijzen kunt winnen.
Ook bestaan er kortingen voor onze trouwe klanten. Voor jou werd er eentje geactiveerd op 08/12.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt voor me hierop attent te maken, AntonellaD. net even gekeken maar helaas zit er niet meteen iets tussen wat me interesseert. De Smart TV is een leuk aanbod maar niet wat ik nu meteen zoek. Volgende keer beter… :-)

Reageer